Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 22 באפריל, 2016

הכירו את אליס, #ריץ' קידס מבוורלי הילס 4, ספר הג'ונגל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

01:35 הכירו את אליס | Welcome to Me, ערוץ Yes2 

דרמה קומית מקורית. צעירה דיכאונית עם אישיות גבולית היא מעריצה שרופה של אופרה ווינפרי. ביום בהיר אחד היא זוכה במפתיע בפרס הראשון בהגרלת הלוטו של קליפורניה ומחליטה שהגיע הזמן להגשים חלומות ויהי מה. החלום הרטוב שלה היה מאז ומתמיד תוכנית אירוח אישית בהנחייתה. הפסיכיאטר שלה ובני המשפחה מסוייגים ומזועזעים, ההפקה סקפטית, אבל חשיפת עולמה השברירי והתובנות האישיות מניבות הצלחה מפתיעה ומסחררת. שחקנים: קריסטן וויגג'יימס מרסדןווס בנטלי, ג'ניפר ג'ייסון ליטים רובינסג'ון קיוזאק. בימוי: שירה פיבן. ארה"ב, 2014. ההופעה הטובה של וויג בהחלט מסקרנת. עם זאת, התסריט לא חף מפגמים ונמתח יתר על המידה. ציון: 

16:45 #ריץ' קידס מבוורלי הילס 4 i#Richkids of Beverly Hills 4, ערוץ !E 

העונה הרביעית של הריץ' קידס (חבורת יפים וצעירים, דור שני למשפחות טחונות במיוחד) תתמקד בהכנות לחתונת השנה – החתונה של מורגן סטיוארט וברנדון פיצפטריק. כל זוג שמתארס עובר רכבת הרים רגשית (וכלכלית). חתונה שמיועדת לאלפיון העליון דורשת הכנות מליגה אחרת, ויחד עם חבריהם הטובים ביותר – דורותי וואנגאי. ג'יי. ג'ונסון וג'וני דרובל, הנסיכה מבוורלי הילס, והחתן המיועד איל הנדל"ן, יתעדו, ינציחו ויפרסמו באינסטוש, בטוויטר ובפייסבוק – כל צעד אל חתונת החלומות. החל מבחירת המיקום, עיצוב הפרחים, בחירת עוגה רבת קומות ועד השמלה וההזמנות. במקביל לטרפת החתונה, דורותי, אי. ג'יי. וג'וני, נחושים להזניק את הקריירות שלהם. דורותי, שהחליטה לתת צ'אנס נוסף לעולם הדייטים לאחר הפרידה הכואבת, מנסה לקדם את מיזם התכשיטים שלה ולהפוך לאשת עסקים מצליחה בזכות עצמה. ג'וני חוזר לעולם המוסיקה, והפעם הוא מנסה לחדור לסצנת המסיבות ולהפוך לדי ג'יי הכי מבוקש בבוורלי הילס ומחוצה לה. אי.ג'יי, שהשיל לאחרונה למעלה מ-80 ק"ג, מנסה את מזלו בעולם הדוגמנות והמשחק. אך הדבר העיקרי שמאחד בין שלושת החברים הוא תחושת הניכור מהזוג המאורס, והריחוק הזה יוצר לראשונה שני מחנות נפרדים בחבורה הנוצצת.

17:00 ספר הג'ונגל The Jungle Book, ערוץ Yes5 

קלאסיקה אהובה ויצירת מופת על זמנית. סיפורו של מוגלי, גור אדם שגדל בג'ונגל, ומסעו חזרה אל חברת בני האדם בלוויית הפנתר בגירה, כאשר במסעם הם פוגשים בבאלו הדב, קא הנחש ולואי מלך הקופים, ומנסים לחמוק מדרכו של שירחאן הטיגריס המאיים. דיבוב לעברית: טל בלכרוביץ'חיים טופולדני ליטני, יוסי ידיןאילי גורליצקי. במאי: וולפגנג רית'רמן ("חתולים בצמרת"). ארה"ב, 1967. הנפשה מקסימה, דמויות משעשעות, מוזיקה דביקה וכיפית, הסרט של דיסני בהחלט חוויה בידורית. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן