וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי מכוניות יכולים לישון בשקט: נעצר "בכיר גנבי כלי הרכב" בארץ

19.4.2016 / 7:47

המשטרה יכולה לרשום לעצמה הישג לאחר שהצליחה להגיש 48 כתבי אישום נגד מי שנחשב מוביל בתחום פריצה לכלי רכב והעברתם לרשות הפלסטינית. הנאשם הוא עמאר ג'יוסי מג'לג'וליה, שפעל בעיקר בגוש דן

שוטרים מתגברים אבטחה במרכז תל אביב, 15 באוקטובר 2015. ראובן קסטרו
נעצר בהרצליה עם רכב גנוב מכפר סבא. ניידת משטרה בתל אביב/ראובן קסטרו

48 כתבי אישום הוגשו אתמול (שני) נגד מי שנחשב בכיר גנבי כלי הרכב בישראל. עמאר ג'יוסי מג'לג'וליה זכה להגדרה זו על ידי המודיעין המשטרתי, לאחר שהצליח באופן סדרתי לפרוץ לכלי רכב, להניע אותם ולהעבירם לשטחי הרשות הפלסטינית.

ג'יוסי נעצר לפני כשבועיים הודות לערנות שוטר סיור ממשטרת גלילות שהיה בהרצליה והבחין בכלי רכב שנגנב שעות קודם לכן מחניון בכפר סבא. השוטר הסתתר ברחוב סמוך כדי לתצפת על כלי הרכב. זמן קצר לאחר מכן, הוא ראה שני בני אדם ניגשים אליו ומנסים להיכנס אליו. השוטר שלף אקדח וריתק את השניים, עד שהגיעו למקום כוחות נוספים של מרחב ירקון. השניים נעצרו ואז התברר כי אחד מהם הוא ג'יוסי.

במשטרת תל אביב הצליחו לקשור אותו בחקירה הראשונית לשתי גניבות כלי רכב, אולם בשל העובדה כי יש לו רזומה מרשים בפריצה למכוניות, המודיעין המשטרתי החליט להעבירו לידי חוקרי יחידת אתגר בלהב 433. שם, הניבה החקירה פרי. התברר כי הוא היה מעורב בעשרות מקרים של גניבת כלי רכב, בהם גם כמה כלי רכב יוקרה. עיקר פעילותו הייתה בראשון לציון, הרצליה, תל אביב, רמת השרון, פתח תקווה, כפר סבא וערים נוספות. בכל המקרים הועברו כלי הרכב לרשות הפלסטינית.

עוד בוואלה! NEWS:
בן 14 גנב אלפי שקלים מקשיש בן 88 כדי לקנות סוס – האב שיתף פעולה
הפיגוע בירושלים: התארגנות מקומית שמנסה להבעיר את השטח לקראת החג
"היה פיצוץ, מלא פצועים מדממים": האזינו לדיווח למד"א על הפיגוע בירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully