שתף קטע נבחר

כץ: "המתח טבעי אבל אין זמן למשברים"

הבעלים יואב כץ מוביל את הניסיונות לסיים את המתיחות בין המאמן אלי כהן לאוהדים. בקבוצה לא מסתנוורים מהעלייה מעל הקו האדום בעקבות ההפסד של הפועל עכו: "נותרו שלושה משחקים והכל צפוף"

בהפועל חיפה מנסים להרגיע את הרוחות סביב הסכסוך שפרץ בין המאמן אלי כהן לאוהדים. במהלך המשחק מול מכבי נתניה (1:2) קיללו חלק מהאוהדים את המאמן, שמצידו לא נשאר חייב וסימן לעברם תנועת "אפס". מאוחר יותר התנצל כהן על המעשה. הבעלים יואב כץ אמר: "אין משבר בין המאמן לאוהדים ואין עכשיו גם זמן למשברים. המתח טבעי אצל כולם, אבל חייבים להשאיר אותו בצד. ההחלטות של אלי כהן היו נכונות מתוך אילוץ של פציעות. מה שחשוב הוא שניצחנו, והכי חשוב שננצח בשלושת המחזורים הקרובים".

 

לטבלת ליגת העל  

 

בחיפה הביעו שביעות רצון מההפסד של הפועל עכו אתמול לבני יהודה, אך הקפידו שלא להביע התלהבות מהעניין: "זה טוב מבחינתנו וזה החזיר אותנו אל מעל הקו האדום, אבל אין מה להסתנוור. נותרו עוד שלושה משחקים והכל צפוף", אמר הבוקר גורם בקבוצה ל-ynet ספורט. "אנחנו שוב תלויים בעצמנו וזה אומר שנהיה חייבים לדבוק במטרה ולא לאבד ריכוז לרגע".

 

 

לאחר הניצחון על מכבי נתניה (1:2) ביום שבת, ישובו חניכיו של אלי כהן לאימונים רק מחר ובסוף השבוע יזכו שוב למנוחה בעקבות פגרת חג הפסח. למרות יום החופש, הזמין הבעלים יואב כץ מספר שחקנים לשיחות אישיות לקראת הישורת האחרונה של הליגה ומאבקי ההישרדות של הפלייאוף התחתון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יואב כץ
צילום: אורן אהרוני
מומלצים