וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג על החקירה: "אם מישהו במפלגה לא רגוע - כדאי שיירגע"

17.4.2016 / 19:05

יו"ר האופוזיציה הבהיר כי יוסיף לשתף פעולה עם גורמי האכיפה. "לא קל לי, אך מה שלא הורג מחשל", אמר. מוקדם יותר הוא נחקר בלהב 433 בחשד לקבלת תרומה אסורה, אי דיווח על קבלת תרומה ומסירת תצהיר כוזב

צילום: מאצ'י קובץ, עריכה: מתן חדד

יו"ר האופוזיציה והמחנה הציוני, יצחק הרצוג, התייחס לכך שנחקר באזהרה מוקדם יותר היום (ראשון), במהלך הרמת כוסית של מפלגת העבודה בתל אביב לכבוד חג הפסח. "התייצבתי ללא דיחוי, אני סומך לחלוטין על גורמי אכיפת החוק ומודה להם על ההוגנות של הטיפול בפרשה", אמר. "אני רגוע ותהיו אתם רגועים. ואם יש מישהו במפלגה שלא רגוע, שיירגע".

לדבריו, "תפקידו של מנהיג הוא להתמודד ולהמשיך להוביל ולנצח. שמעתי חברות וחברים רבים במפלגה שנתנו גיבוי מוחלט ומלא ואני מודה להם על כך. זוהי המהות של השותפות הפוליטית". הוא הוסיף: "זה לא קל לאף אחד, בטח לא לי, ומה שלא הורג מחשל. לפני שנה הובלנו ביחד והבאנו 24 מנדטים שהוכיחו לכולם שאנחנו בדרך הנכונה. היינו על סף ניצחון, ובבחירות הקרובות אני אנצח ואתם תנצחו והמחנה הציוני ינצח. מאחל שנצא מעבדות לחירות".

עוד בנושא:
הרצוג נחקר באזהרה; יחימוביץ': "המצב מחמיר, המפלגה תשקול מהלכים"
ח"כ בן ראובן: "דבריי על הרצוג הוצאו מהקשרם, אני מאחוריו"
הרצוג על הבדיקה נגדו: "תפקידו של מנהיג הוא להתמודד עם עלילות"

ח"כ יצחק הרצוג, תל אביב 17 באפריל 2016. מגד גוזני
"סומך על גורמי האכיפה". הרצוג, היום/מגד גוזני

יו"ר קק"ל דני עטר, מתח בכנס ביקורת חריפה על כך שחברי המפלגה לא הגיעו למקום, מלבד עמיר פרץ. "הכל הגיע מתוכנו, לאף אחד אין ספק. פרץ התייצב פה כמו גבר אבל אחרים מחזיקים סכינים", אמר. "אנחנו צריכים להפנות אל הסכינים בחזרה אליהם ולהוקיע אותם".

מתכתובת וואטסאפ שהגיעה לידי וואלה! NEWS, נראה שחרף הביקורת מצד עטר, הרצוג מקבל תמיכה מחברי המפלגה. "מאמינים בך", "הצלחתך - הצלחתנו", "בטוחים ביושר ובהגינות שלך", כתבו לו חברי הכנסת מהסיעה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
ח"כ יצחק הרצוג, תל אביב 17 באפריל 2016. מגד גוזני
"פרץ התייצב פה כמו גבר, האחרים מחזיקים סכינים". הרצוג ופרץ בכנס/מגד גוזני

החשדות שבגינם נחקר הרצוג באזהרה קבלת תרומה אסורה, אי דיווח על קבלת תרומה ומסירת תצהיר כוזב. החקירה היא סביב פעילותו בבחירות המקדימות לראשות מפלגת העבודה ב-2013 כשהתמודד מול ח"כ שלי יחימוביץ'. היחידה ארצית של המשטרה חקרה את הרצוג לאחר קבלת אישורו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. הוא מיוצג על ידי עורכות הדין נוית נגב ואיריס ניב-סבאג.

מלשכתו של הרצוג נמסר לאחר שנודע על חקירתו, כי "ראש האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני ח"כ יצחק הרצוג הגיע הבוקר למסור גרסתו לבקשת גורמי האכיפה. מרגע שהודלף דבר קיום הבדיקה הדגיש וביקש הרצוג לאפשר לו לתת גרסתו כדי להניח את הענין מאחוריו, וכך עשה. להרצוג יש אמון מלא בגורמי האכיפה והוא מודה על ההתנהלות המכובדת וההגונה".

הרצוג התייחס בשבוע שעבר לאפשרות שיזומן לחקירה באזהרה ואמר כי "תפקידו של מנהיג הוא להתמודד, להתמודד עם משברים, להתמודד עם ביקורת וגם להתמודד עם עלילות". יו"ר המחנה הציוני, שנשא דברים בטקס הרמת כוסית לחג הפסח שארגן ח"כ פרץ, הוסיף כי "מעטים המנהיגים שעברו טלטלות אישיות ופוליטיות, ספגו ביקורת מרושעת, התמודדו באומץ עם מציאות מורכבת וצרבו בהיסטוריה הצבאית את אחת ההצלחות המרשימות ביותר אי פעם. נדמה לי שעמיר מכיר את כל אלו מקרוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully