שתף קטע נבחר

סימאונה: "נעשה שינויים כדי לפגוע בבארסה"

מאמן אתלטיקו מדריד מאמין שקבוצתו תמחק את ההפסד 2:1 במשחק הראשון ותעלה לחצי גמר ליגת האלופות: "ניאבק בקשיים, שום דבר לא אבוד". בנפיקה תארח את באיירן (0:1 לגרמנים במינכן), תיאגו אלקנטרה: "יהיה מאבק שווה כוחות"

"נצטרך להתגבר על חסרונו של פרננדו טורס ולעצור שחקן יוצא מהכלל כמו לואיס סוארס". מאמן אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה, יודע שהמשימה המצפה מחר (ד') לקבוצתו קשה במיוחד. הקולצ'ונרוס יארחו את ברצלונה בגומלין ברבע גמר ליגת האלופות, אחרי שנוצחו 2:1 במשחק הראשון.

 

טורס הורחק כזכור באופן מעורר מחלוקת באותו משחק. סימאונה אמר לקראת הגומלין: "להיות באתלטיקו מדריד זה אומר להיות תחרותי, לא לוותר ולהאמין ששום דבר לא אבוד. נילחם בקשיים וננסה להתגבר על היריבות הטובות ביותר. יהיה משחק מהיר ואינטנסיבי, אנחנו מסוגלים לעשות את זה. נעשה כמה שינויים על מנת לפגוע בהם".

 

אלייש וידאל, ג'רמי מתייה, תומאס ורמאלן, ראפיניה וסנדרו לא נכללים בסגל של בארסה. כרגיל במשחקי ליגת האלופות, מארק אנדרה טר שטגן יפתח בשער. בארסה סובלת מירידה בכושר ואחרי שהפסידה בשבת האחרונה 1:0 במגרשה של ריאל סוסיאדד, צומק לשלוש נקודות בלבד הפער בינה לבין אתלטיקו בצמרת טבלת הליגה הספרדית.

 

מסי, ניימאר, סוארס ופיקה באימון ברצלונה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
מסי, ניימאר, סוארס ופיקה באימון ברצלונה(צילום: EPA)

 

בעקבות זאת שוב דיווחו חלק מכלי התקשורת בספרד על מתיחות בין ליונל מסי למאמן לואיס אנריקה. בדיווחים נטען שהארגנטינאי לא מרוצה מחלק מההחלטות של המאמן, כמו הצבתו של ראפיניה בהרכב במשחק הראשון מול אתלטיקו. מלבד זאת נכתב שאנריקה לא מרוצה מהיכולת שמפגין ניימאר.

 

במשחק השני תארח בנפיקה את באיירן מינכן, אחרי שהקבוצה הגרמנית ניצחה 0:1 במשחק הראשון. קשר באיירן, תיאגו אלקנטרה: "יהיה משחק שווה כוחות, בגרמניה גם שחקני ההגנה של בנפיקה עלו למעלה וניסו לתקוף. בדרך כלל קבוצות מתגוננות כאשר הן מגיעות לשחק באצטדיון שלנו, אבל בנפיקה לא עשתה את זה. אני מניח שהיא תמשיך בכדורגל ההתקפי גם במגרשה".   

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
דייגו סימאונה
צילום: רויטרס
מומלצים