שתף קטע נבחר

יום של גמרים: פדרר זכה, שראפובה נכנעה

הטניסאי מספר 1 בעולם לא התקשה להתגבר על ג'וקוביץ' 1:6, 5:7 בגמר סינסינטי. דמנטייבה עצרה את הקאמבק של בת ארצה הרוסייה בטורונטו, ניצחה 4:6, 3:6 ותחזור לטופ 4 בדירוג

16 במאסטרס, 16 בגראנד סלאם? רוג'ר פדרר זכה הערב (א') בתואר המאסטרס ה-16 בקריירה העשירה שלו, כשהביס את נובאק ג'וקוביץ' 1:6, 5:7 בגמר סינסינטי (פרסים בסך שלושה מיליון דולר). הטניסאי מספר 1 בעולם יחל בשבוע הבא במסע לעבר תואר הגראנד סלאם ה-16 שלו, כאשר ישתתף ב-US Open.

 

המשחקון השני התברר בדיעבד כמכריע במיוחד. אחרי 13 דקות הצליח השוייצרי לשבור את הגשתו של הסרבי ועלה ל-0:2. הוא שבר שוב ל-0:4 וניצח בקלות במערכה.


פדרר חוגג בסינסינטי. להתראות בפלאשינג מדו (צילום: AP)

 

ג'וקוביץ' שבר ועלה ל-0:3 בפתיחת המערכה השנייה. פדרר שבר בחזרה, אך מצא עצמו בפיגור של נקודת מערכה במצב 5:4. גם זה לא הספיק לסרבי, המדורג 4 בעולם. השוייצרי הישווה, שבר בפעם השנייה במערכה וניצח במשחק כולו, בדרך לתואר ה-61 בקריירה.

 

מריה שראפובה המתקמבקת העפילה לגמר ראשון מאז אפריל 2008 - ונראה כי עדיין נותרה לה חלודה להסיר לפני ההופעה בפלאשינג מדו, לפחות בכל הקשור למאני טיים. הרוסייה הפסידה 6:4, 6:3 בדרבי בגמר טורונטו (פרסים בסך שני מיליון דולר) לאלנה דמנטייבה.


דמנטייבה ברגע הזכייה. 350 אלף דולר ומקום רביעי בעולם (צילום: רויטרס)

 

דמנטייבה, שמלבד התואר חגגה גם את שובה למקום הרביעי בעולם, נראית בפורמה מלאה לקראת ה-US Open. אחרי שעברה את סרינה וויליאמס בחצי הגמר, היא לא נתקלה בהתנגדות גם מצד בת ארצה. שלוש שגיאות כפולות במשחקון אחד הביאו לשבירת הגשתה של שראפובה, שאף מצאה עצמה בפיגור של שבירה כפולה, 4:1. מריה הצליחה להחזיר שבירה אחת, אבל זה לא הספיק.

 

שבירה אחת במשחקון השישי הספיקה לדמנטייבה במערכה השנייה כדי להכריע את המשחק כולו ולשלשל עוד 350 אלף דולר לכיסה. שראפובה נאלצה להסתפק במחצית הסכום, אבל תצא מקנדה עם לא מעט אופטימיות לעתיד.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מריה שראפובה
צילום: רויטרס
מומלצים