שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: גיא אסולין נזרק מהסגל

לקראת המשחק הערב (א', 20:30) מול מכבי נתניה, החליט המאמן, אלי גוטמן להוציא את הקשר מהסגל בגלל שענה לאחת מהערותיו המקצעויות באימון המסכם. האדומים צפויים להעמיד הרכב זהה לזה שניצח את עכו

קשר הפועל תל אביב, גיא אסולין נזרק מסגל הקבוצה לקראת המשחק הערב (א', 20:30) מול מכבי נתניה. באימון המסכם, בחר אסולין לענות לאחת ההערות המקצועיות של המאמן, אלי גוטמן, וזה בחר להורות לו לרדת מיידית לחדר ההלבשה. לכן התקבלה החלטה שלא להכלילו בסגל, זאת אחרי שמול הפועל עכו הוא גם כן לא היה חלק ממנו בגלל מחלה.

 

לטבלת ליגת העל

 

גוטמן שטף את שחקניו גם באימון ביום שישי, מאחר ולא אהב את הגישה שלהם באימון. "מי שלא יהיה רציני פה, לא יפתח בהרכב", זעם גוטמן על השחקנים והרבה להחליף ביניהם את חולצת ההרכב. גוטמן נראה קשוח מאוד באימונים האחרונים, מתוך חשש לזלזול לקראת המשחק מול נתניה, שכבר ירדה.

 

נראה כי ארון שוינפלד לא יוכל לפתוח במשחק נגד האקסית בשל המתיחה במפשעה. לעומתו, שגיב יחזקאל יפתח בהרכב, שיהיה זהה לזה שפתח מול עכו בשבת האחרונה. "ראינו את נתניה כל השנה, הם הגיעו להרבה הזדמנויות והחמיצו. זו קבוצה טובה והיא הקבוצה הכי מסוכנת מבחינתנו, הכל תלוי בגישת השחקנים", אמרו במועדון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
גיא אסולין
צילום: אורן אהרוני
מומלצים