שתף קטע נבחר

רעננה: דודו ביטון נשאר, בלם סלובני בדרך

ההפסד לב"ש זירז את העניינים וחלוץ הנבחרת הצעירה סיכם את תנאיו. בלם מז'ילינה והקשר סטיבן כהן ינחתו השבוע. גורם בקבוצה: "לא הופענו לחצי הראשון, אולי זו התרגשות"

החיזוק בדרך. אלי כהן, מאמן הפועל רעננה, הודה אחרי ההפסד 2:1 להפועל באר שבע, כי הסגל שלו יהיה חייב בחיזוק ועכשיו נדמה כי הוא יקבל את מבוקשו, לפחות בחלק הקדמי. דודו ביטון, מלך שערי הקבוצה בעונה שעברה, סיכם עקרונית את תנאיו.

 

ביטון, שנבחן באינטרבלוק הסלובנית ואמור היה להצטרף לשורותיה, ויתר על היציאה לאירופה בשל בעיות בירוקרטיות מול הצבא ויחתום ביממה הקרובה לעונה נוספת ברעננה. במועדון מקווים להחזיר את חלוץ הנבחרת הצעירה לכושר במהירות האפשרית, על מנת שיוכל להשלים 90 דקות מול מכבי חיפה במחזור הקרוב.

 

בינתיים נראה כי גם סטיבן כהן נמצא בדרכו לרעננה. הקשר היהודי-צרפתי צפוי לנחות השבוע אחרי שהוסרו מספר מכשולים בינו לבין הקבוצה. בלם סלובני מקבוצת ז'ילינה ינחת ביממה הקרובה והחלוץ הקמרוני, דידייה באיוט, אמור להגיע גם הוא בקרוב על מנת לחתום.

 

"בב"ש לא הופענו למחצית הראשונה. אולי זה בגלל ההתרגשות, אולי בגלל המתח, אבל מה שחשוב זה שבסופו של דבר התעשתנו וזו נקודה מעודדת", אמר ל-ynet גורם בקבוצה. "חשבנו על החיזוק עוד הרבה לפני ההפסד לב"ש. את האיכויות של ביטון אנחנו מכירים טוב ועכשיו גם ליגת העל תכיר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דודו ביטון
צילום: אלי אלגרט
מומלצים