שתף קטע נבחר

רובי שפירא חיפה עלתה לליגה א'

קבוצת האוהדים, אותה מאמן חנא פרהוד, הבטיחה עלייה שניה ברציפות אחרי שגברה 0:1 בחוץ על דליית אל כרמל משער של דייגו מראדונה דיבי. הקפטן כפיר לייבוביץ': "יש אצלנו אווירה של קרנבל, הרבה ילדים וסבתות באים ליהנות"

הישג מרשים לקבוצת האוהדים הפועל רובי שפירא חיפה, שהעפילה היום (ו') לליגה א' לאחר שניצחה בחוץ 0:1 את הפועל דליית אל כרמל. קרוב ל-1000 אוהדים חגגו עם השחקנים במגרש ובדרך חזרה לחיפה.

  

היתה זו העליה השניה ברציפות של רובי שפירא, שהוקמה לפני שנתיים ע"י קבוצת אוהדים שמאסה בהתנהלות של הפועל חיפה. מדובר בקבוצה הרביעית בארץ שמנוהלת ע"י אוהדים, אחרי הפועל קטמון, מכבי קביליו יפו ובית"ר נורדיה. כעת היא תהיה במרחק של ליגה אחת מהפועל חיפה, אם זו תנשור לליגה הלאומית.

 

השחקנים חוגגים אחרי שערו של דייגו מראדונה דיבי (צילום: אליעד לירון) (צילום: אליעד לירון)
השחקנים חוגגים אחרי שערו של דייגו מראדונה דיבי(צילום: אליעד לירון)

עלייה שניה ברציפות (צילום: אליעד לירון) (צילום: אליעד לירון)
עלייה שניה ברציפות(צילום: אליעד לירון)

 

רובי שפירא סיימה את העונה במקום הראשון בליגה ב', מחוז צפון ב', עם 64 נקודות, כששלושה מחזורים לסיום היא מקדימה בעשר נקודות את הפועל אום אל פאחם. במהלך העונה זכתה ב- 20 נצחונות, סיימה ארבע פעמים בתיקו והפסידה שלוש פעמים.

 

את הקבוצה מאמן חנא פרהוד, שחתום על שתי העליות מליגה ג' לליגה א'. במשחק היום נגד דלית אל כרמל כבש את שער הניצחון השחקן בעל השם המחייב דייגו מארדונה דיבי. היה זה שערו ה-14 העונה. 

 

 

שמחת האוהדים (צילום: אליעד לירון) (צילום: אליעד לירון)
שמחת האוהדים(צילום: אליעד לירון)

 

"אם יש מגיע בכדורגל, אז הגיע לנו לעלות", אמר הקפטן כפיר לייבוביץ'. "פשוט היינו הכי טובים מבחינה מקצועית, וההתנהלות של המועדון היא ברמה של קבוצה מהליגה הלאומית פלוס. לייבוביץ,

שבשבוע הבא יחגוג את יום הולדתו ה- 38, שיחק בנבחרות הנוער והאולימפית, ובהפועל חיפה, סכנין, כפ"ס, והפועל ראשל”צ.

 

לייבוביץ: “רובי שפירא זו קבוצה מיוחדת, עם אווירה כייפית וססגונית במשחקים. ההישג הכי גדול שלנו הוא שמאות ולעיתים אלפי אוהדים ליוו אותנו במשחקים. זה לא דבר של מה בכך בליגה ב'. האוירה במשחקים שלנו היא של קרנבל ואנשים באים כדי להנות מהחוויה. במשחקים שלנו ניתן לראות הרבה ילדים וסבתות, לא רק קהל רגיל במגרשי הכדורגל. אנחנו תורמים לקהילה ולכן לאנשים קל להזדהות איתנו".

 

לייבוביץ התייחס לאפשרות של איחוד עם הפועל חיפה: "מי שבנה את הפרוייקט ששמו רובי שפירא מצפה שבעתיד יהיה איחוד עם הפועל חיפה, אבל התנאים לאיחוד עדיין לא הבשילו. המטרה הבאה שלנו היא לעלות לליגה לאומית. ליגה א' היא ליגה קשה מאוד, זה לא יהיה קל. אם זה לא יקרה בתוך עונה זה יקח קצת זמן, אבל זה יקרה. כרגע הכוונה היא ליצור בסיס טוב לליגה השלישית”. ומה לגבי חגיגות? "הרבה אוהדים הם חברים אישיים של שחקני הקבוצה, אז הלילה אנחנו הולכים לחגוג יחד, ותהיה שמחה גדולה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אליעד לירון
דייגו מראדונה דיבי
צילום: אליעד לירון
מומלצים