ארדן (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90, חדשות)
"מוטב לגזור שתיקה". השר ארדן | צילום: יונתן סינדל / פלאש 90, חדשות

השר לביטחון פנים גלעד ארדן התחייס הבוקר (חמישי) בראיון ל"דקלסגל" בגלי צה"ל לסערת החייל היורה, ואמר כי מוטב לנבחרי ציבור שלא להתבטא בנושא עד תום החקירה. "הקפדתי מאוד לא לומר דבר וברגע שהתחילה חקירה פלילית נגד החייל אני חושב שהיה מוטב לכבד אותה ולחכות לסיומה ולכן אמשיך להקפיד לא להתבטא", אמר ארדן.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק

"זה שהיה תחקיר פיקודי מהיר שסבר שהחייל לא פעל כפי שהיה מצופה ממנו, עם זה אני לא יכול להתווכח", הוסיף ארדן. "אבל אני חושב שמרגע שיש גם חקירה פלילית וההתבטאויות שלנו עלולות להשפיע על גזר דינו ופסק דינו, אז ראוי שנגזור עלינו שתיקה". על שיחת הטלפון שבין ראש הממשלה נתניהו לאבי החייל, העדיף ארדן שלא להגיב, אך כשנשאל אם היה מבצע שיחה כזו בעצמו, ענה "עובדה שלא התקשרתי".

עוד התייחס ארדן לדיווחים על מגעים שהיו לצירוף מפלגת המחנה הציוני לממשלה ואמר כי אכן ידע על רצון שכזה להרחבת הממשלה. "בהחלט ממשלה של 61 ח"כים צריכה לנסות כל הזמן לבסס לעצמה יותר יציבות".

"אם אין הרחבה של הממשלה יהיה קשה מאוד להעביר תקציב, בטח תקציב דו שנתי ולכן הממשלה לא תוכל להחזיק עוד הרבה מאוד זמן", הוסיף ארדן. "אין טעם ללכת לבחירות, אני חושב שזה יהיה רע מאוד לציבור ולכן אני מאוד מקווה שאו מפלגת העבודה או מפלגות אחרות יגלו אחריות ויצטרפו לממשלה".