שתף קטע נבחר

לסקוט יעבור מאברטון לסיטי תמורת 24 מ' ליש"ט

המגן השמאלי מצטרף לשרשרת הרכישות של הקבוצה של מארק יוז. וויין רוני על ה-0:5 של יונייטד מול וויגאן: "אם נזכה באליפות זה יהיה נהדר לקראת המונדיאל"

מנצ'סטר סיטי לא עוצרת. התקשורת בבריטניה מדווחת כי הקבוצה של המנג'ר מארק יוז תחתים בקרוב את המגן השמאלי של אברטון ונבחרת אנגליה, ג'וליאן לסקוט, תמורת 24 מיליון ליש"ט.

 

באברטון כעסו מאוד על הפניה לשחקן החתום על חוזה וה'דיילי מירור' דיווח כי יפנו להתאחדות האנגלית, בדרישה כי תפחית נקודות ליגה ממאזנה של מנצ'סטר סיטי בשל העבירה על התקנון. ה'טלגראף' דיווח כי למרות הכעס תמכור אברטון את השחקן.

 

מנג'ר אברטון, דייויס מויס, כועס על לסקוט, אשר ביקש לא לשחק לפני התבוסה 6:1 לארסנל: "ברור שהיינו מעדיפים שלסקוט יישאר אצלנו, אבל אחרי שהוא התנהג כפי שהתנהג החלטנו לתת לו ללכת. אין שום טעם לנסות למנוע את זה ממנו. הוא בא אלי ביום שישי לפני המשחק ואמר שהוא לא רוצה לשחק. התעלמתי מבקשתו, בגלל שלא היו לי מספיק שחקנים, אבל בסופו של דבר זה פעל נגדי ולכן הגעתי להחלטה".


עשוי לקבל שידרוג בשכרו, וויין רוני (צילום: AFP)

 

וויין רוני: "אנחנו רוצים עוד אליפות"

שביעות רצון במנצ'סטר יונייטד. אחרי שאלופת אנגליה הביסה את וויגאן 0:5 בפרמיירליג מאמינים במועדון שהקבוצה מסוגלת לשמור על תואר אליפות אנגליה, למרות עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו הקיץ.

 

נכון שהמבחנים הרצינים, נגד היריבות החזקות ביותר, עדיין לא התקיימו, אולם הכושר בו מצוי וויין רוני, שכבש צמד והגיע ל-101 שערי ליגה במדי מנצ'סטר יונייטד, ושער הבכורה שכבש מייקל אואן במדי השדים האדומים בפרמיירליג, נוטעים תקוות לקראת העתיד.


"ביצע תנועה נהדרת", מייקל אואן (צילום: AFP) 

 

"השער של מייקל אואן היה פנטסטי", אמר המנג'ר אלכס פרגוסון. "התנועה שלו היתה נהדרת. מייקל היה כובש השערים הטוב ביותר של אנגליה בעשור האחרון

והוא הוכיח את זה הפעם".

 

וויין רוני: "יכולתי להגיע ל-100 שערים כבר נגד בירמינגהאם, היו לי כמה הזדמנויות טובות במשחק ההוא, אבל השוער שלהם ביצע כמה הצלות. אני נהנה לשחק השנה ומרוצה שהמאמן נותן לי לשחק מקדימה. אנחנו רוצים להוכיח שאנחנו אלופים בזכות ושאנחנו יכולים להשיג את התואר פעם נוספת. אם נזכה זה יהיה נהדר עבורי ועבור כל השחקנים של הקבוצה המשחקים בנבחרת אנגליה לקראת המונדיאל".  

 

הצהובון 'ניוז אוף דה וורלד' דיווח כי רוני, אשר משתכר 105 אלף ליש"ט לשבוע, עשוי לזכות בחוזה משודרג, בו יקבל 150 אלף ליש"ט לשבוע, בדומה לבעלי המשכורת הגבוהה ביותר בליגה, דוגמת ג'ון טרי מצ'לסי וקרלוס טבס ממנצ'סטר סיטי.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ג'וליאן לסקוט
צילום: רויטרס
מומלצים