שתף קטע נבחר

קינן: "האירוע בשער של מכבי לא הוסיף לנו כבוד"

שופט המשחק בבלומפילד התייחס לאירוע בו פסל פעמיים את השער של ישראלביץ': "לפחות הצדק יצא אל האור". נמני: "לא מתייחס לאירועים מסביב, החלטתי להוריד פרופיל". קוליק: "לא מבין מאיפה השחקנים הביאו את ההצעה לרדת מהדשא"

בתום משחקי השבת של המחזור הראשון בליגת העל, הניצחון 1:3 של מכבי תל אביב על בני סכנין, הספיק לה כדי לאייש את הפסגה. הצהובים קיוו שהופעתם הטובה תהיה גולת הכותרת של ההתמודדות, אולם דווקא האירוע בדקה ה-77, אז אסף קינן החליט לפסול פעמיים שער שלהם, לא לפני שאישר אותו וגרם לשחקני סכנין לאיים בירידה מכר הדשא, משך את תשומת הלב.

 

 

קינן, שעמד במוקד הסערה, יצא לאחר 50 דקות מהאיצטדיון והסכים רק לומר: "בסופו של דבר הצדק יצא אל האור, אבל אין ספק שמה שהיה מסביב לא הוסיף לנו הרבה כבוד". מאיגוד השופטים נמסר: "אין לנו מה להגיב, עד שנדבר עם אסף קינן". יו"ר הועדה המקצועית, עמית קליין, נכח גם הוא במגרש וציין כי יגיב רק לאחר שידבר עם השופט.

 

מאמן מכבי, אבי נמני, אמר בסיום: "אותי עניין רק הניצחון לא האירועים מסביב, הם לא משנים לי. אחרי האירועים שקרו עם השופטים בשנה שעברה, החלטתי להוריד פרופיל. בחרתי להתרכז רק במשחק. הייתי מאופק גם ברגעי האירוע, הרגעתי את השחקנים. לא שמתי לב ששחקני סכנין רצו לרדת מהמגרש. אנחנו רוצים להידבק לצמרת, אבל נצטרך לעבות את הסגל".

 

הבעלים החדש, מיטשל גולדהאר, נכח באיצטדיון ובסיום בירך את השחקנים על הניצחון. נמני התייחס לכך: "הוא הגיע כדי לראות מה אנחנו צריכים לצרף והיה מרוצה ממה שראה. הסגל קצר, נצטרך לצרף עוד שחקנים חוץ מהזרים". המנג'ר גם הודה לבעלים הקודם, אלכס שניידר: "הוא איש גדול שעשה מחווה אדירה והציל את הקבוצה ברגעים הכי קשים שלה".

 

כמה אוהדים המתינו לגולדהאר בסיום ואמרו לו: "לך בדרך שלך. אל תסתנוור מהניצחון, יש לנו סגל דליל". הבעלים היה מעט מופתע מהאוהדים והיו"ר אביב בושינסקי ומהמנכ"ל עוזי שעיה אמרו להם: "יש לנו קבוצה נהדרת. ניצחנו היום ולא מבינים מה אתם רוצים. עשינו ככל שביכולתנו כדי להחתים את דוד רביבו". המנג'ר נמני התייחס גם ללאורן, שהגיע ארצה ביום ו' וצפה במשחק: "העבר שלו יוצא מן הכלל, אך הוא לא שיחק שנה וחצי. נראה אותו באימונים ונקבל החלטה".


גנאים מול יבוריאן. נמני: "גולדהאר היה מרוצה ממה שראה" (אלי אלגרט)

 

דור מלול: "אני שמח שהצלחנו לשמח את גולדהאר ואת האוהדים. לא ראיתי מה היה בשער שנפסל, אבל טעויות קורות לכאן ולכאן. אם היו פוסלים לי שער, גם אני הייתי נסער, אז אני מבין את הכעס של ישראלביץ'. יש לנו קבוצה טובה, כיף לבוא לאימונים ולמשחקים".

 

חלאיילה: "אני רגיל שמקללים אותי"

גם בסכנין סערו הרוחות בעקבות האירוע. ערן קוליק, התייחס לכך: "היה אופסייד. הקוון סימן והחליט על נבדל, ההחלטה התחלפה. אני לא יודע מה היה שם, אבל בגלל זה איבדנו את המומנטום. היינו יכולים להשוות, אבל העצבים שיחקו תפקיד מאוד חשוב אחרי כל התקרית. בהפסקה הגדולה שהיתה הקהל החזיר את מכבי למשחק".


סכנין מתווכחת עם הקוון. "איבדנו בגלל זה את המומנטום" (אלי אלגרט)

 

המאמן המשיך: "אני באמת לא יודע מה קרה שם עם השופט. אולי לחץ, אבל אני לא רוצה לדבר על רמת השופטים. אני יכול להגיד שכל פאול קטן לא קיבלנו,

אבל אני לא אבכה על זה, זה המצב. לא מתפקידי לדבר על השופטים. אני לא יודע מי הנהיג את ההחלטה לרדת מהמגרש. הם ביקשו לרדת כקבוצה וחזרו כקבוצה. מבחינתי אין דבר כזה, לא מבין מאיפה הם הביאו את ההצעה הזו".

 

קוליק סיים: "ספגנו היום שערים לא מחויבים במציאות. השער השלישי נבע מעצבים, אף אחד כבר לא שמר על אף אחד בגלל מה שקרה. חשבתי שנחזור למשחק ולא הצלחנו לעשות זאת".

 

הקשר הוותיק, חאלד חליילה, ספג נאצות רבות ואף הושמעו לעברו נהמות במהלך המשחק. חליילה הגיב על כך: "אין לי שום דבר נגד אוהדי מכבי תל אביב. אני רגיל שמקללים אותי, אבל זה לא מזיז לי, מצידי שימשיכו לקלל עד הבוקר". בקבוצה קיימת דאגה מפציעתו של הקשר עבאס סואן שסובב היום את הקרסול ומחר תתברר חומרת פציעתו.

 

השתתף בהכנת הידיעה: עדי סרדס

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים