שתף קטע נבחר

פורסם סגל ארגנטינה לקראת ברזיל, דאטולו בפנים

קשר נאפולי, שכבש בבכורה החודש מול רוסיה, זומן על ידי מראדונה לדרבי הלוהט במוקדמות המונדיאל. בשבוע הבא יצורפו שבעה שחקנים מהליגה המקומית

יממה אחרי הקולגה דונגה מנבחרת ברזיל, דייגו ארמנדו מראדונה פירסם הלילה את סגל נבחרת ארגנטינה לקראת קרב הענקיות במסגרת מוקדמות המונדיאל, בעוד שבועיים ברוסאריו.

 

 

מראדונה, שפרסם בינתיים את שמות 19 הליגיונרים שלו, יוסיף להם בשבוע הבא שבעה שחקנים נוספים מהליגה בארגנטינה, שיצטרפו לאימונים לקראת צמד המפגשים הקשה שמצפה לתכולים-לבנים, מול ברזיל ופראגוואי.


סרחיו אגוארו. גם הוא ב-19 שזומנו לקראת ברזיל (צילום: רויטרס)

 

השם המפתיע בסגל של דייגו הוא חסוס דאטולו מנאפולי, שזומן לראשונה ב-2:3 על רוסיה לפני שבוע ושניות ספורות אחרי שנכנס כמחליף, כבש שער יפה. דאטולו, אגב,

 חגג את השער בחיבוק מטורף עם מראדונה, שהפיל את המאמן לדשא.

 

בסגל נמצא גם חונאס גוטיירס, קשר ניוקאסל, שהפך לשחקן קבוע בהרכבים של מראדונה, שאמר לאחרונה: "ההרכב של ארגנטינה הוא מסי, מסצ'ראנו, גוטיירס ועוד שמונה", במשפט שהבהיר עד כמה הוא מזוהה עם קשר המגפייז.

 

הסגל המלא, שוערים: קאריסו (סראגוסה), אנדוחאר (קטאניה), רומרו (אלקמאר). הגנה: סאנטי (אינטר), פארחה (אספניול), קולוצ'יני (ניוקאסל), היינצה (מארסיי), בורדיסו (אינטר). קישור: גאגו (ריאל מדריד), מקסי רודריגס (אתלטיקו מדריד), מסצ'ראנו (ליברפול9, דאטולו (נאפולי), גוטיירס (ניוקאסל). התקפה: מסי (ברצלונה), אגוארו (אתלטיקו מדריד), מיליטו (אינטר), לופס (ליון), לאבצי (נאפולי). 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים