שתף קטע נבחר

סנוקר: דינג ייאלץ לשחק במוקדמות אליפות העולם

הכוכב הסיני שנמצא בדעיכה ייצא מחוץ ל-16 הראשונים בדירוג העולמי ויזדקק לעבור שלושה סיבובי מוקדמות כדי להעפיל להגרלה הראשית של אליפות העולם. סטיבן מגווייר זכה בכרטיס האוטומטי לאליפות על חשבונו

חוסר יציבות תמיד הייתה הבעיה המרכזית של כוכב הסנוקר הסיני, דינג ג'ונווי. הפעם הוא עומד לשלם על כך ביוקר. בדירוג הסנוקר הקרוב דינג ייצא אל מחוץ ל-16 הראשונים בעולם וכתוצאה מכך ייאלץ לשחק בשלושה סיבובי מוקדמות כדי להעפיל להגרלה הראשית של אליפות העולם שתיפתח ב-16 באפריל.

 

דינג היה כמעט בלתי ניתן לעצירה בעונת 2013/14 במהלכה זכה בחמישה תארי דירוג. אלא שמאז הוא חווה דעיכה רצינית וכעת כשהניקוד מימי השיא שלו נמחק, הוא ידרדר משמעותית בדירוג העולמי. דינג שבדיוק היום חוגג יום הולדת 29, נחשב כבר שנים לאחד השחקנים המוכשרים בסבב, אך לטענת מבקריו היעדר חוסן מנטאלי מנע ממנו לזכות ביותר תארים. דינג השתתף באליפות העולם ברציפות מאז 2007 ויקווה לא לפספס אותה הפעם, למרות שלב המוקדמות שנכפה עליו.

 

השתתף באליפות העולם ברציפות מאז 2007. דינג ג'ונווי   (צילום: AP) (צילום: AP)
השתתף באליפות העולם ברציפות מאז 2007. דינג ג'ונווי (צילום: AP)

 

מי שהשיג את הכרטיס האוטומטי לאליפות על חשבונו של דינג הוא סטיבן מגווייר שהביס 1:5 את אלפי ברדן באליפות סין הפתוחה והעפיל לחצי הגמר. "אני לא חושב שאני אהיה החבר הכי טוב

 של דינג כרגע", התלוצץ מגווייר, "זה יהיה חבל מאוד בשביל אליפות העולם אם דינג לא יעלה להגרלה הראשית. צפויים לו שלושה משחקים קשים מאוד, וזה ממש לא בטוח שהוא אכן יעפיל".

 

מגווייר יפגוש בחצי הגמר של אליפות סין את ג'אד טראמפ. בחצי הגמר השני ייפגשו ג'ון היגינס וריקי וואלדן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים