שתף קטע נבחר

שבת: הרצליה תרשום ניצחון בבירה אחרי 16 שנה?

מחזור 26: קבוצתו של מיקי גורקה תנסה לסיים את הנאחס על חשבונה של הפועל ירושלים שמקווה להמשיך ברצף הניצחונות שלה שעומד על ארבעה. הופעת בכורה לסקוטי ריינולדס מול עירוני נהריה

בצל פרשיית האלימות והמעצרים של צמד שחקני הפועל אילת, המחזור ה-26 בליגת העל בכדורסל ייצא לדרך מחר (ש') עם שני משחקים. האלופה, הפועל ירושלים, תארח בפיס ארנה את בני הרצליה (20:15), אילו הפועל חולון תפגוש באולמה הביתי את הקבוצה המפתיעה של העונה עד כה, עירוני נהריה.

 

קבוצתו של דני פרנקו נמצאת במומנטום נהדר ולא הפסידה כבר ארבעה משחקים. אם תנצח גם את הרצליה היא תשווה את שיא הניצחונות הרצופים שלה העונה שהושג גם הוא מול הרצליה. 90.8 נקודות, 62 אחוזים ל-2 ו-41 אחוזים ל-3 מעמידה ירושלים ברצף הזה והיא קרובה מאוד להבטיח את מקומה הראשון בסיום העונה הסדירה, מה שיקנה לה יתרון ביתיות לאורך הפלייאוף והפיינל פור, במידה ותגיע למעמד.

 

ירושלים לא רוצה לעצור. פרנקו (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
ירושלים לא רוצה לעצור. פרנקו(צילום: אוהד צויגנברג)

 

החבורה של מיקי גורקה תנסה לעצור את הרצף המדהים של 16 הפסדים של קבוצתם בעיר הבירה. הניצחון האחרון של הרצליה בירושלים היה איש שם בנובמבר 2003: 67:86 כשמרכוס נוריס להט עם 21 נקודות. המשימה לא תהיה פשוטה לאורחים שלא ניצחו משחק חוץ אחד ב-2016 והפסידו חמש פעמים.

 

להרצליה שמדורגת במקום הרביעי בטבלה יש לו"ז קשה מאוד שמתחיל בירושלים, ממשיך במשחק ביתי מול מכבי ת"א ויסתיים במפגש נגד מכבי חיפה ברוממה. אם ג'יימס סיגנלטון וחבריו יידעו לצלוח את שלושת המשחקים הללו הם ככל הנראה יסיימו את העונה ברביעייה הראשונה.

 

יותם הלפרין: "קודם כל, מדובר בקבוצה מצוינת. הרצליה היא אחת הקבוצות הכי טובות בליגה, יש להם הרבה כלים, בטח בצד ההתקפי. עד עכשיו הם מראים שהם יכולים לנצח כל קבוצה. מבחינתנו חשוב להמשיך את המומנטום, אנחנו בתקופה טובה ואנחנו מתחילים לבנות את עצמנו לקראת הפלייאוף. בארבעת המשחקים האחרונים הראינו קו של התקדמות".

 

דני פרנקו: "אנחנו חוזרים לארח את הרצליה, קבוצה שאירחנו לפני מספר שבועות. אנחנו בסיבוב השלישי שבו לא קל לנצח שלוש פעמים באותה עונה את אותה קבוצה. נצטרך להיות חדים כמו במשחקים האחרונים ולשחק באינטנסיביות שהפגנו לאחרונה. זו הדרך שאנחנו רוצים לסגל לעצמנו לקראת הפלייאוף. אנחנו יודעים שמצפה לנו קרב לא קל, ואנחנו מאוד רוצים לנצח אותו".

 

הפועל חולון - עירוני נהריה (20:05)

סוף-סוף סקוטי ריינולדס יערוך את הופעת הבכורה המחודשת שלו בהפועל חולון. הגארד שהגיע מברנדיסי האיטלקית יחליף מחר למעשה בסגל של דן שמיר את ראמל בראדלי הסובל מפציעה במפשעה. הסגולים מקווים שפסטיבל החזרה של הרכז יסתיים בניצחון שיוציא אותם מהמקום הלפני אחרון בטבלה.

 

מהצד השני תגיע עירוני נהריה, הקבוצה המפתיעה של העונה. מאז ששבה לליגת העל בעונה החולפת, האורחת לא הפסידה לחולון (0:5) והיא תרצה לשמור על המאזן המרשים הזה כדי לשפר עמדות לקראת הפלייאוף.

 

מי שנראה טוב בנהריה העונה הוא עודד ברנדוויין שבניצחון על הפועל תל אביב קלע 17 נקודות והצליח לגרום לנייט רובינסון לאבד את שלוותו ולצאת בחמש עבירות. לרכז הישראלי יש חלק לא קטן בניצחונות של קבוצתו פעמיים על חולון (ממוצע של 11 נקודות נגדה), וכן נגד קריית גת ומכבי ת"א.

 

דן שמיר: "זה עוד אחד מהמשחקים שאנחנו צריכים בהם את הבית והקהל שיעזור לנו לנצח. אנחנו מצפים למשחק קשה מאוד ונצטרך לתת הכל כולל הכל כדי לנצח".

 

ערן אסנטי: "חולון קבוצה חזקה שמגיעה במומנטום טוב ומחכה לנו משחק לא פשוט. הולך לי טוב לאחרונה, אני עובד קשה כמו כולם פה ואני שמח שאני מצליח לתרום לקבוצה. פיינל פור? אני אישית מסתכל קודם כל על להיות בפלייאוף ומשם נסתכל הלאה".

 

מייקל אומה: "זה עוד משחק חשוב מאוד בדרך לפלייאוף. יש לנו עונה נהדרת עד עכשיו ונרצה להמשיך את המומנטום גם בחולון. אני מקווה שנצליח לצאת עם ניצחון חוץ".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
אמאדי אנג'אי
צילום: יאיר שגיא
מומלצים