שתף קטע נבחר

בני יהודה: העברת הבעלות לא הושלמה

הקבוצה עדיין לא עברה לידיים של ברק אברמוב,כשהוא מחכה שהיא תבטיח את הישארותה בליגה. הכתומים ישחקו מחר (ש, 15:30) מול מכבי פ"ת וינסו להשיג ניצחון שלישי שיבטיח להם מעשית עוד עונה בליגת העל

בבני יהודה עדיין ממתינים להכרזה הרשמית של המנכ"ל משה דמאיו על העברת הקבוצה לידיו של ברק אברמוב, כשבינתיים שני הצדדים שומרים על עמימות וממתינים קודם שהקבוצה תבטיח את הישארותה בליגה.

 

לטבלת ליגת העל 

 

במשחק הכי רגוע בפלייאוף התחתון  ינסו הכתומים לגבור על מכבי פ"ת (שבת, 15.30) ולהבטיח מעשית עונה נוספת בליגת העל, כשהמטרה היא לסיים במקום השביעי שייחשב להצלחה יחסית. להבדיל מעונת הירידה לפני כשנתיים, אוהדי בני יהודה עוברים עונה די שקטה ואת הצרות והלחצים הם משאירים לאוהדי הקבוצות האחרות

 



למרות הפער הגדול מהפועל חיפה (11 נקודות), המאמן יוסי מזרחי שידר לשחקניו במהלך כל השבוע שהמשימה עדיין לא הושלמה וצריך להמשיך במומנטום החיובי עם ניצחון שלישי רצוף.

 

מבחינה מקצועית מזרחי מתלבט עדיין בכמה עמדות ב-11 שלו, ונראה שההרכב הפותח יראה כך: דלה איינוגבה, שון גולדברג, דן מורי, איציק עזוז, בן צעירי, סתיו פיניש, אנתוניו מרשיץ', אסי בלדוט (חסן אבו זייד), אמיר עגייב (אלמוג בוזגלו), פדרו גלבאן, ג'וד אנוורו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
משה דמאיו
צילום: אורן אהרוני
מומלצים