שתף קטע נבחר

הפועל ת"א בארץ. גוטמן: "הראש שלנו כבר בטדי"

האדומים חזרו מרוצים אחרי ה-1:2 בטפליצה, אבל כבר חושבים על משחק הליגה מול בית"ר ירושלים. ורמוט: "הסיכוי שלנו להגיע לשלב הבתים גבוה, אבל אסור לבוא שאננים לגומלין"

הפועל תל אביב נחתה היום (ו') בישראל מעודדת מהניצחון בצ'כיה על טפליצה 1:2, בפלייאוף הליגה האירופית. האדומים יהנו מיום חופשי ובשבת בבוקר יפתחו בהכנות לקראת משחק הליגה מול בית"ר ירושלים.

 

 

"למען האמת, הראש שלנו כבר במשחק ביום שני בטדי", הודה המאמן אלי גוטמן. "זה מה ששידרנו לשחקנים מהרגע שהאוטובוס הוריד אותנו חזרה בפראג. נבוא במטרה לעבור את המשחק בשלום ואז נתחיל להתכונן לטפליצה, על מנת להשלים את המשימה ביום חמישי הבא. אין ספק שניצחון עם שני שערי חוץ הוא משמעותי. זו תוצאה טובה, אבל מי שראה את המשחק - הבין שמדובר ביריב שאסור להקל בו ראש".

 

"יש לנו יריב שצריך לכבד אותו", הוסיף גוטמן. "זו קבוצה צ'כית טיפוסית שמשחקת כדורגל אגרסיבי, טקטי ומהיר. לא היה לנו קל אתמול משתי סיבות - אחת שהצ'כים למדו אותנו טוב וצריך לפרגן להם על כך. שתיים, זה שלא שיחקנו את הכדורגל השוטף שלנו. בכל זאת הגענו למצבים כי יש לנו שחקנים עם יכולות אישיות, כאלה שיכולים להכריע משחקים".

 

המאמן התייחס לעובדה שבדקה ה-86 ביקש כובש שער הניצחון, גילי ורמוט, להתחלף אך נענה בסירוב ואמר: "ורמוט הוא שחקן שבמצב כמו אתמול, כשהמשחק הקבוצתי לא שוטף, אז צריך לדרוש ממנו. אני מחדיר בו ודורש ממנו שיכיר באיכויות של עצמו. אמרתי לו: 'אתה נשאר במגרש עד הסוף'".


נאתכו בנתב"ג. הפועל כבר חושבת על בית"ר (צילום: יועד כהן)

 

ורמוט עצמו הוסיף: "אני כבר לא זוכר כל כך על מה חשבתי באותן שניות של הגול, אבל אחר כך הייתה הרבה שמחה. אלו רגעים שניקח איתנו עוד הרבה זמן. ביקשתי להתחלף כי לא היה לי אוויר, אבל אחרי זה קיבלתי על זה בראש. ברור שאחרי תוצאה כזאת הסיכויים שלנו להגיע לבתים הם גבוהים יותר, אבל עדיין מדובר בקבוצה צ'כית מצוינת. זו קבוצה שאתמול הייתה טובה יותר מאיתנו. אסור לנו לבוא שאננים ביום חמישי הבא".

 

על היכולת שלו באופן אישי מתחילת העונה, אמר השחקן: "כל אחד רוצה להיות הכי טוב ולממש את הפוטנציאל שיש לו. אני שמח שעכשיו הדברים הולכים לי די טוב. אלי נותן לי את הגב ואני מקווה להמשיך ככה". על המפגש בטדי, הוסיף: "תמיד כיף לשחק שם, יש אווירה טובה. אנחנו רוצים לבוא ולהיות ווינרים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גילי ורמוט
צילום: יועד כהן
מומלצים