שתף קטע נבחר

אלי מחפוד: "מתרגש לפגוש את הפועל פ"ת"

מאמן אחי נצרת יתמודד לראשונה מול האקסית מהצד השני של הקווים. היו"ר אבו עייאש מתרגש לקראת הבכורה בליגת העל: "מקווה שאלוהים יהיה איתנו". ניראון לשחקני פ"ת: "תשחקו כאילו זה גמר גביע"

חמש שנים לאחר שירדה לללאומית, תפתח מחר (ש', 17:00) מכבי אחי נצרת שוב את הופעותיה בליגה הבכירה, במשחק חוץ מול הפועל פ"ת. בנצרת רוצים מאוד להתחיל את העונה ברגל ימין ומאמינים כי לצום הרמדאן לא תהיה השפעה כלשהי על היכולת על כר הדשא.

 

היו"ר, כיאד אבו עייאש, הסביר: "השחקנים שיישחקו מחר לא צפויים לצום. גם אם יש מישהו שצם, אני בטוח שהוא מקצוען ויוכל לעמוד בזה. מבחינת האוהדים, מדובר בשעתיים לפני סיום הצום ואני מאמין שקהל גדול יגיע כדי להעביר את הזמן הזה בצפייה במשחק. מקווה שאלוהים יהיה איתנו".

 

נצרת תחסר מחר את הבלם אנדרסון ווסט, שעדיין סובל מפציעה ברגלו. מי שצפוי לערוך הופעת בכורה הוא הקשר יניב לוזון, שחתם אתמול בקבוצה ועשוי אף לפתוח בהרכב.


יניב לוזון. עשוי לפותח בהרכב מול הפועל פ"ת (צילום: עדי סרדס)

 

המאמן אלי מחפוד יעמוד לראשונה בחייו מול הקבוצה בה גדל, שימש כקפטן ואף העלה אותה כמאמן לפני שנתיים לליגת העל. "מעולם לא שיחקתי נגד הפועל פ"ת, ישנה המון התרגשות אבל אני מאמן את נצרת ונעשה הכל כדי לנצח לעיני הקהל הגדול שייצפה בנו".

 

אחד השחקנים שמהם מצפים לפרוץ השנה הוא הבלם מור דהאן, שהפגין עד כה יכולת טובה מאוד במשחקי ההכנה ובגביע הטוטו. דהאן אמר לקראת משחקו הראשון בליגת העל: "אעשה הכל כדי לקחת את הצ'אנס בשתי הידיים, אני בסך הכל בן 19 ומקווה מאוד להצליח עם נצרת".

 

הרכב משוער: רוסלאן ניגמטולין; איסמעיל עמאר, יקיר שינה, מור דהאן, מאג'ד יונס; וואהב בראכת, חייר סספדס, אדהם האדיה, צ'ם נ'טויה (יניב לוזון); איב ג'ידה, תומר חמד.


דני ניראון. מצפה מהשחקנים לשחק כמו בגמר גביע (צילום: רועי עידן)

 

ניראון: "צריכים לבוא ולשחק בלי חשבון"

גם בפתח תקווה ישנה דריכות לקראת משחק הבכורה בליגת העל. הקבוצה תחסר את אוסמן באשירו (השחרור הבינ"ל טרם הגיע) ודור הלוי (חולה), כשהחלוץ איימן אבו סלאח, שהיה חולה בימים האחרונים, יפתח על הספסל.

 

המאמן דני ניראון אמר לחניכיו באסיפה לקראת המשחק: "עד עכשיו עשיתם תוצאות טובות בגביע הטוטו, אבל אתם צריכים להבין שבליגה זה סיפור שונה לגמרי. אני מצפה מכם שגם בשבת תשחקו כאילו זה גמר גביע, בדיוק כמו שהראתם בגביע הטוטו".

 

ניראון גם לא שכח מול מי הקבוצה שלו משחקת ואמר לחניכיו: "אלי מחפוד מחכה למשחק הזה ואנחנו צריכים לבוא בלי חשבון ולשחק חזק מהדקה הראשונה". היו"ר דני לוי, שנכח באסיפה גם הוא, פנה אל השחקנים הצעירים ואמר להם: "יש לכם הזדמנות להוכיח את עצמכם בליגת העל ואני מקווה שתחזירו לי על המגרש. המטרה שלי היא שכולם יכירו את השמות שלכם".


גל כהן (משמאל). "אחי נצרת תבוא עם התלהבות" (צילום: אלי אלגרט)

 

אחד השחקנים המצטיינים בתקופה האחרונה בפ"ת הוא הבלם גל כהן, שגם זכה לשבחים מהצוות המקצועי. "בשביל לנצח את נצרת נצטרך לשחק כמו בגביע הטוטו. לתת מאה אחוז

 בכל משחק, לא משנה אם זו מכבי חיפה, מכבי ת"א או נצרת", הסביר. "היריבה שלנו עלתה ליגה ותבוא עם התלהבות, אבל גם לנו יש הרבה צעירים יבואו וירצו להוכיח".

 

בתוך כך, ל-ynet נודע כי הרוכשים המיועדים, תומר סיני וגל חצור, שכרו את שירותיו של עו"ד בועז בן צור, המתמחה בנדל"ן. זאת על מנת לשים סוף לסאגת האצטדיון. גורם בכיר בקבוצה אישר את הידיעה ואמר: "אנחנו עושים מלחמה בשביל שהפועל פ"ת תקבל את כל הזכויות שהיא ראויה לה".

 

הרכב משוער: שניר דורי; אלי אברבנל, גל כהן, עמנואל מטיאס, גורג גבארו; תומר בן חיים, כפיר דר, קובי דגאני, טומו ברלצאי; ארמון בן נעים, אלנתן סלמי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים