שתף קטע נבחר

אחרי 18 שנה: בכורה להפועל ר"ג בליגת העל

העולה החדשה-ישנה תתארח בשבת (19:00) אצל מכבי פ"ת ותביא לקיצם כמעט שני עשורי גלות בליגות הנמוכות. בן עמי ומלכה כשירים. ניצן דמארי במקום רומן בהרכב המארחים

היסטוריה קטנה תירשם בשבת ב'אורווה', כשהפועל רמת גן תתארח אצל מכבי פתח תקווה ותחזור לליגה הבכירה - לראשונה מזה 18 שנים.  אחרי שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים בגביע טוטו, מקווים במועדון הרמת גני לסיפתח חיובי בליגת העל. "יהיה קשה, אבל אנחנו מאמינים שנשיג תוצאה טובה", אמרו בקבוצה.

 

כמו בשבועות האחרונים, גם מחר יחסרו האדומים מספר שחקני מפתח. אל רשימת הפצועים, אשר כללה עד עכשיו את מור גולן והרוויה קובאצ'ביץ' (שהחל באימוני ריצה), הצטרף הקשר וויליאם סוארס הסובל ממתיחה. בנוסף, בני חדד וסרג' איליי - הפצוע גם הוא - סוחבים צהובים מהשנה שעברה וגם הם לא יוכלו להשתתף במשחק.


קרלוס צ'קאנה חוזר ביחד עם הפועל ר"ג (אלי אלגרט)

 

מי שכן יוכל ליטול חלק במשחק נגד מכבי פתח תקווה הם הקפטן תמיר בן עמי והבלם חיים מלכה, שהחלימו מפציעה. שחקן בקבוצה התייחס למפגש מול הלוזונים ואמר: "אנחנו חייבים ניצחון כדי לפתוח את העונה טוב וזה גם יוסיף לנו ביטחון".

 

הרכב משוער: רפי כהן; תמיר בן עמי, חיים מלכה (אלי לוי), גולן חרמון, קובי מוסא; קרלוס צ'קאנה, קובי חסן, בן לוז, שי חדד; ג'ורג' דאטורו, עומר פרץ.

 

מכבי פ"ת: ניצן דמארי במקום דן רומן

אחרי שגימגמה במשחקים הראשונים של גביע הטוטו עם שני הפסדים למכבי חיפה והפועל פתח תקווה בדרבי העירוני, הפתיעה בשבוע שעבר מכבי פתח תקווה עם נצחון גדול 2:4 על הפועל באר שבע. חניכיו של רוני לוי מעוניינים לפתוח את העונה בצורה דומה, עם נצחון על הפועל רמת גן, אותה יארחו באצטדיון ה'אורווה', שאושר למשחק רק בימים האחרונים. 


רוביל סרסור. יפתח בחוד מכבי פ"ת באורווה (אלי אלגרט)

 

המאמן ייחסר במשחק את קשר הרכש דן רומן, שחולה ולא התאמן בצורה סדירה השבוע. מי שצפוי להחליפו בקישור האחורי הוא הבלם ניצן דמארי, שתורגל בתפקיד הקשר האחורי גם מול באר שבע. בהגנה יפתח הבלם הוותיק מוראד מגמאדוב לצידו של שחקן רכש אחר שהגיע ממכבי ת"א - אבי יחיאל.

 

פתח תקווה, שבחנה הקיץ לא מעט שחקני חיזוק זרים בעמדות שונות, מגיעה למשחק פתיחת העונה עם שני זרים בלבד - ואנצ'ו טריאנוב וטומיסלב בוסיץ', שיפתחו שניהם בהרכב בשבת. בוסיץ' ישחק בחוד לצידו של רוביל סרסור, בעוד שדני פרדה, שהצטיין מול הפועל באר שבע, יחזק את החלק ההתקפי.

 

הרכב משוער: אוהד כהן; נאור פסר, אבי יחיאל, מוראד מגמאדוב, קובי גנון; ואנצ'ו טריאנוב, ניצן דמארי, עומר בוקסנבוים, דני פרדה; רוביל סרסור, טומיסלב בוסיץ'.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סרג' איליי. פצוע ומוצהב
צילום: אלי אלגרט
מומלצים