שתף קטע נבחר

עזוז: "מאוכזבים מהתוצאה, מרוצים מהדרך"

בני יהודה מרשה לעצמה להרגיש מאוכזבת אחרי ההפסד לאיינדהובן אמש בבלומפילד, אבל יוצאת מחוזקת מהמחמאות. המגן: "יהיה קשה בגומלין, אבל בכדורגל הכל יכול לקרות"

בבני יהודה התעוררו הבוקר (ו') ליום של אחרי איינדהובן. הכתומים, שנחלו אמש הפסד ראשון במסגרת האירופית וספגו שער חובה ראשון בשבעה משחקים, יצאו מאוכזבים אך גם גאים ומרוצים - מהיכולת שהציגה הקבוצה, בעיקר במחצית השנייה.

 

"אנחנו מאוכזבים בעיקר מהתוצאה, אבל לא מהדרך", הבהיר המגן איציק עזוז. "אני חושב שלמרות השמות הגדולים שלהם והעובדה שזו קבוצה גדולה, עמדנו מולם כשווים מול שווים. מאכזב - אין מילה אחרת לתאר את ההרגשה שאחרי המשחק, כי אני חושב שיצרנו מצבי הבקעה ועמדנו בכבוד. היינו שווים לפחות תיקו, אם לא יותר. הצלחנו לנטרל את היתרונות שלהם, וחבל שזה לא בא לידי ביטוי בתוצאה, אבל זה בהחלט נותן לנו תקווה לעתיד".

 

לקראת משחק הגומלין בהולנד, אמר עזוז: "להאמין זה תמיד טוב, אבל אנחנו יודעים שיהיה מאוד קשה אחרי ההפסד בבית. עם זאת, בכדורגל הכל יכול לקרות. נבוא לאיינדהובן עם אמונה, נעשה את המקסימום ונקווה שזה יספיק".

 

הספסל של הקבוצה היה דליל מאוד, כאשר המאמן גיא לוזון הלביש בלית ברירה שני שחקנים פצועים - עמרי אפק ולירוי צעירי, שכל אחד מהם סובל מקרע חלקי בשריר ולא יכול היה לעזור לקבוצה. בגומלין צפוי המאמן ליהנות מסגל מלא יותר, כאשר חסן אבו זייד ואלירן עטר המוצהבים יחזרו, ובמקביל ייעשו מאמצים להכשיר את אפק וצעירי.

 

על אף הסגל הדליל, גם לוזון התאכזב מהתוצאה. "לא שחקן זה או אחר משפר את הקבוצה", הבהיר המאמן. "בני יהודה זו קבוצה שרצה, וראינו אתמול הנעת כדור שלא הרבה קבוצות היו יכולות לעשות מול איינדהובן. גם אייאקס לא עשתה את זה מולה בתחילת השבוע. השחקנים ששיחקו היו מצוינים, והשחקנים שישחקו בהולנד יהיו מצוינים. קבוצה היינו וקבוצה נישאר".

 

על העובדה שהקבוצה לא התחזקה בחלוץ נוסף, אמר לוזון: "חזי מגן ומשה דמאיו עושים כל שביכולתם כדי לגייס כספים וזה לא פשוט, במיוחד במצב הכלכלי של היום. יש לנו תקציב של 12 מיליון שקלים, אולי עם עוד כמה מיליונים היה לנו סגל רחב יותר. אני בטוח שההנהלה עושה ותעשה את כל המאמצים כדי לחזק את הקבוצה, אבל שיחקנו מול קבוצה עם תקציב של 360 מיליון שקלים והמחצית השנייה בכל זאת התנהלה בשליטתנו".


איציק עזוז. תחושות אמביוולנטיות בבני יהודה (צילום: אלי אלגרט)

 

"רוצים לפתוח טוב את הליגה"

בבני יהודה יודעים כי אין זמן להתייפח על ההפסד לפ.ס.ו, כיוון שכבר ביום ראשון מחכה לה משחק חוץ קשה באשדוד במחזור הפתיחה של ליגת העל. הבוקר יתייצבו חניכיו של לוזון לאימון שחרור קל, אחרי המאמץ האדיר שהשקיעו אמש, ובשבת כבר יערכו אימון מלא ומסכם לקראת המשחק בעיר הנמל.

 

"המשחק באשדוד חשוב לנו מאוד", הבהיר עזוז, "אנחנו רוצים לפתוח טוב את הליגה ולהיראות טוב באשדוד. זה נכון שיש עייפות, אבל אני בטוח שהצוות

המקצועי יעשה הכל כדי שהשחקנים יבואו רעננים למשחק ביום ראשון. לא צריכה להיות בעיה, כי יש לנו שלושה ימים לנוח ואני מאמין שיהיה בסדר".

 

מגן הוסיף כי "הליגה היא הלחם והחמאה שלנו" ולוזון סיכם: "מהרגע שהסתיים המשחק, הראש שלנו כבר באשדוד. אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק חוץ קשה מאוד ונעשה את המקסימום כדי לחזור משם עם תוצאה".

 

בקבוצה הרעיפו שבחים על האוהדים, שבאו אמש בהמוניהם וצבעו את איצטדיון בלומפילד בכתום. "יש לנו אוהדים מדהימים", הודה עזוז. "הם דחפו אותנו לאורך כל המשחק אתמול והרבה בזכותם הצלחנו לעמוד מול איינדהובן כשווים מול שווים. אנחנו רק מקווים שהם ימשיכו לבוא, כי זה נותן לנו המון כוח והמון מוטיבציה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים