ניק בלקוול. נמצא במצב קשה (מתוך טוויטר) (צילום: ספורט 5)
ניק בלקוול. נמצא במצב קשה (מתוך טוויטר) | צילום: ספורט 5
כך זה נראה במהלך הקרב. קשה לצפייה (מתוך טוויטר) (צילום: ספורט 5)
כך זה נראה במהלך הקרב. קשה לצפייה (מתוך טוויטר) | צילום: ספורט 5

בבריטניה עוקבים בדאגה אחר מצבו של ניק בלקוול, מתאגרף מקומי, שנמצא בקומה ביומיים האחרונים אחרי שנפצע באופן קשה בקרב על תואר האליפות הבריטית מול כריס יובנק ג'וניור. בלקוול נפגע בפניו שהתנפחו, כשאת עינו השמאלית הוא כלל לא מצליח לפתוח.

צוות רפואי הוזעק לזירה והשופט החליט להכריז על סוף הקרב אחרי עשרה סיבובים. בלקוול בן ה-25 פונה ישירות לבית החולים ומאז לא התעורר. "ברגע שהבחנתי שניק בלקוול נמצא בצרות, לקחתי צעד אחורה", אמר כריס יובנק ג'וניור שהתמודד מולו. "ריככתי את האגרופים שלי אחרי שהרגשתי שהוא עלול להימצא בסכנה. לא אחגוג זכייה בקרב או בתואר כל עוד בלקוול לא יחלים".

למרות שהוא נמצא בקומה מוחלטת, סובל מדימום מוחי ונמצא בסכנת חיים ממשית, אצל בני המשפחה של בלקוול יש אופטימיות זהירה בנוגע למצבו הבריאותי. "הרופאים מסרו לנו שהמצב שלו התייצב והוא לא מידרדר מאז שנפגע וכי יש אפשרות שייצא מהקומה עוד היום", אמר אחד מחברי המשפחה ל-BBC.

בבריטניה גם היה מי שהפנה את חיצי הביקורת כלפי השופט וטענו שהוא "לא הגיב בזמן". גם יובנק ג'וניור התבקש לתת את דעתו בעניין: "יכול להיות שבמקרים כאלה לא צריכים להשאיר את ההחלטה בידי השופט בלבד. לצערי נתתי לבלקוול כמה מכות חזקות מאוד ואני חושב שאולי היה עדיף שהשופט היה עוצר את הקרב קודם לכן. למה הוא לא עשה את זה? אני לא מבין". בינתיים, בלקוול נמצא בקומה ולא יחזור לזירה בקרוב, אם בכלל, בעוד יובנק ג'וניור הפך לאלוף בריטי טרי.