שתף קטע נבחר

טירוף גביע בחיפה: 5,500 כרטיסים נמכרו

האוהדים הירוקים מסתערים על הקופות לקראת חצי הגמר מול הפועל ב"ש ותוך חמש שעות רכשו כמעט מחצית מ-12,000 הכרטיסים שהוקצו להם. אוראל דגני ונטע לביא ישובו להרכב לקראת המשחק מול בני סכנין בשבת

אוהדי מכבי חיפה בטירוף עם פתיחת מכירת הכרטיסים היום (ב') למשחק חצי גמר גביע המדינה מול הפועל באר שבע שייערך ב-20 באפריל. תוך חמש שעות נמכרו 5,500 כרטיסים מתוך 12,000 שהוקצו לירוקים.

 

בקבוצה מציינים שמאות אוהדים ניצבים ליד הקופות בסמי עופר, והצפי הוא שכבר מחר כל הכרטיסים ייחטפו. גורם בקבוצה הוסיף: "כולם בהתרגשות לקראת חצי הגמר, למרות שהמשחק רק עוד שלושה שבועות".

 

 

בחיפה מייחסים למשחק הליגה בשבת מול בני סכנין חשיבות גדולה מאוד בקרב על המקום הרביעי שעשוי בסופו של דבר להוביל לאירופה. מי שצפוי להיות כשיר הוא הבלם אוראל דגני שערך אימון מלא וצפוי להיכלל בסגל למשחק. אופיר קריאף שספג אדום במחזור האחרון ייעדר, ונטע לביא ישוב ל-11 אחרי ההרחקה מול בית"ר ירושלים.

 

"הגיע הזמן שנשיג ניצחון ראשון בפלייאוף העליון אחרי הבושות שעשינו מול הפועל רעננה", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "חובת ההוכחה היא עלינו אך יש לזכור שבני סכנין קבוצה מצויינת שעושה חיים קשים בכל משחק, מה שבטוח יותר לא יתקבלו אצלנו תירוצים"


פורסם לראשונה 28/03/2016 13:05

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
גביע המדינה
צילום: גיל נחושתן
מומלצים