שתף קטע נבחר

הפועל חיפה: 20 שקל לכרטיס מול כפ"ס

ההנהלה החליטה לנקוט בצעד שעשוי למלא את היציעים במשחק מול היריבה למאבקי התחתית, יואב כץ צפוי לאשר את המהלך. יו"ר חוג האוהדים הבטיח לתמוך בארבייטמן, אלי כהן עדיין שוקל לפתוח עם קוראץ' במקומו

הפועל חיפה מתכוננת לקראת משחק הליגה החשוב מאוד מבחינתה ביום ראשון (19:00) מול הפועל כפר סבא, יריבתה למאבקי ההישרדות בפלייאוף התחתון. רק ארבע נקודות מפרידות בין האדומים ליריבה.

 

ל-ynet ספורט נודע הבוקר כי במועדון החליטו על מבצע גיוס אוהדים, על מנת שיגיעו וידחפו את הקבוצה. לשם כך הוחלט היום (ב') בישיבת הנהלה להוריד את מחירי הכרטיס ל-20 שקל, בכפוף לאישורו של יואב כץ. הבעלים צפוי לאשר הערב את המהלך.

 

המאמן אלי כהן טרם החליט על ההרכב. מלך השערים מהרן לאלה, שהחלים מהניתוח בתוספתן אותו עבר לפני כחודש וחצי, יפתח. כץ אמר ל-ynet ספורט: "לאלה היה חסר לנו מאוד והחזרה שלו בוודאי תטיב איתו, אבל חוץ ממנו יש עוד 10 שחקנים על המגרש עם יכולות גבוהות, אותן הם צריכים להביא למשחק. בדיוק כפי שהם עושים באימונים, ששם אני יודע שיש אוירה טובה ומוטיבציה גבוהה".

 

לצד לאלה, ישנה אפשרות שבהרכב יעלה זדרקו קוראץ' על חשבונו של שלומי ארבייטמן, אך ההחלטה הסופית תתקבל סמוך למשחק. כפי שפורסם אתמול, ארבייטמן שוחח עם אלי כהן בנוגע למעמדו. החלוץ שהגיע בחלון העברות האחרון טרם כבש וחש חוסר נוחות בעקבות זאת.

 

לא שקט. שלומי ארבייטמן (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
לא שקט. שלומי ארבייטמן(צילום: אורן אהרוני)

 

ארבייטמן אמר למאמנו: "הביאו אותי לתת גולים, אני יורק דם בשביל שזה יקרה ולוקח אחריות על זה, אבל אני לא חושב שאני הבעיה". המאמן, ששמע

בנוסף הבטחה מהחלוץ שיעשה ככל שביכולתו השבוע באימונים על מנת להוכיח לו כי במקומו בהרכב, הסביר לו כי עליו להתאמץ יותר וכי רק בהמשך השבוע יוחלט אם יפתח או לא.

 

גם בגזרת האוהדים קיבל חוסר השקט בנוגע לארבייטמן ביטוי, כשבמשחק האחרון בפתח תקווה ספגו רעייתו וילדיו קללות. בקרב האוהדים הוחלט אתמול לסיים את הסאגה בנושא. יו"ר חוג האוהדים שוחח עם ארבייטמן בטלפון והבטיח לו שיזכה לתמיכה.

 

בחיפה ממשיכים לעקוב בדריכות אחר ההתפתחויות במכבי נתניה, נוכח התפטרות היו"ר דורון אוסידון והמאמן מנחם קורצקי ואי תשלום המשכורות. אתמול פנה יואב כץ ליו"ר מנהלת הליגות יורם באומן ולראשי ההתאחדות לכדורגל בבקשה דחופה להתערב בנעשה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יואב כץ
צילום: אורן אהרוני
מומלצים