שתף קטע נבחר

סנוקר: מארק אלן זכה בסבב השחקנים

הצפון האירי שומר על כושר גבוה לקראת אליפות העולם, ניצח 6:10 את ריקי וואלדן וזכה ב-100 אלף פאונד: "המפתח היה לשלוט בעצמי מנטאלית"

אליפות העולם בסנוקר מתקרבת והטורנירים האחרונים מהווים אינדיקציה מעניינת לגבי מידת כושרם של המועמדים לזכייה בתואר. מי שיכול להיות בהחלט מרוצה מכושרו הנוכחי הוא השחקן הצפון אירי, מארק אלן שזכה אמש (א') בגמר סבב השחקנים לאחר שניצח 6:10 את ריקי וואלדן.

 

עבור אלן היה מדובר בהמשך ישיר ליכולת הטובה שהוא מציג בחודשים האחרונים. הוא זכה בנובמבר בטורניר מינורי בבולגריה ולאחר מכן העפיל לגמר טורניר אלוף האלופים ולחצי גמר אליפות ווילס הפתוחה. המשחק אתמול לא בדיוק ייזכר בזכות סנוקר מבריק. הרבה משחקונים היו ארוכים ומתישים אבל אלן עם הרבה אופי ידע לקחת את רובם. מדובר בשיפור עבור מי שנחשב בעבר לשחקן שמתקשה לשלוט בטמפרמנט שלו.

 

עלה למקום השישי. מארק אלן (צילום: AFP) (צילום: AFP)
עלה למקום השישי. מארק אלן(צילום: AFP)

 

אלן (30) ייהנה בזכות הזכייה בטורניר מפרס כספי בסך 100 אלף פאונד ויעלה למקום השישי בדירוג העולמי, שווה לדירוג השיא שלו. וואלדן (33) יסתפק ב-38 אלף פאונד ויעלה למקום התשיעי בדירוג. "זה אחד מהרגעים הגדולים בקריירה שלי", אמר אלן שנראה מאושר בסיום, "נלחמתי כל השבוע. המפתח היה לשלוט בעצמי מנטאלית, למרות שלא שיחקתי ממש טוב. בעבר הייתה לי נטייה לתסכולים, אבל השבוע הצלחתי להישאר מרוכז גם כשישבתי על הכסא. המודל לחיקוי שלי זה מארק סלבי, לא משנה נגד מי הוא משחק, הוא תמיד נותן הכול".

 

וואלדן: "לא ישנתי טוב השבע, בין השאר בגלל התינוק שלי. כך שהייתי עייף היום לקראת סוף המשחק ולא חד מספיק. אני שונא להפסיד, אבל אני מרוצה מכך שאני בכושר טוב ולא יכול לחכות כבר לאליפות העולם".

 

כבר היום תיפתח בבייג'ינג אליפות סין הפתוחה, הטורניר האחרון לפני אליפות העולם שתחל ב-16 באפריל בקרוסיבל שבשפילד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים