שתף קטע נבחר

מכבי חיפה נחתה: "לא חשבנו על תוצאה כזו"

דוידוביץ' והירוקים שבו ארצה אחרי ה-1:2 המצוין על זלצבורג: "ככל שהתפתח המשחק ראינו שאנחנו שווים שערים". אלישע לוי: "המחצית הראשונה - הטובה ביותר מאז הגעתי לקבוצה"

מרוצים מהניצחון הגדול,1:2 על רד בול זלצברג, שחקני מכבי חיפה נחתו אחר הצהריים (ה') בישראל יחד עם עשרות האוהדים שליוו אותם למשחק החוץ. מי שפחות הפגינו נוכחות הם האוהדים שנשארו בארץ, כאשר רק אחדים מהם הגיעו לקבל את פני אליליהם. משדה התעופה נסעו השחקנים לאימון בכפר גלים.

 

 

 

אלישע לוי אמר אחרי הנחיתה: "אני חושב שהיה לנו משחק טוב, אבל צריך לזכור שיש עוד משחק ולעשות מאמץ גדול כדי לעמוד במשימה. זו היתה המחצית הראשונה הטובה ביותר שלנו מאז הגעתי לקבוצה, למרות שלא שיחקנו משחק ליגה אחד לעומת האוסטרים".

 

על הגומלין אמר המאמן: "יש לנו יתרון משמעותי, אבל נצטרך להיות בפוקוס. היום נתאמן, המשימה הבאה שלנו היא המשחק מול הפועל עכו ביום שבת בליגה".

 

ניר דוידוביץ': "לא חשבנו לפני המשחק על תוצאה כזו. ככל שהתפתח המשחק, ראינו שאנחנו שווים שערים. הראש במשחק מול עכו, ניתן 100 אחוז שם. כמובן שאני חולם להגיע לשלב הבתים, אבל הדרך לשם עוד ארוכה".

 

על הצעירים, שבלטו אמש, אמר השוער: "אנחנו מכירים אותם מספיק זמן, הם שחקנים טובים שמאוד השתפרו. הם יצטרכו לתת יותר מ-100 אחוז כדי לעזור לנו. זלצבורג קבוצה חזקה ונצטרך לעבוד קשה כדי לעבור אותם".  

 

על כך שהקבוצה תשחק באיצטדיון רמת גן, אמר דוידוביץ': "לא צריך לחשוב על מה שהיה בעבר, אלא להתרכז במשימה הקרובה. מקווה שנעמוד בה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אוהדי חיפה ממתינים לקבוצה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים