יום ראשון, 19.05.2024 שעה 10:57

0:3 לרוסיה על ליטא, 1:1 לקרואטיה בהונגריה

ידידות: ההכנות ליורו נמשכות כשהרוסים התעללו בליטאים, הקרואטים שמטו יתרון של מנדז'וקיץ' וסיימו בתיקו. 1:2 לאוסטריה על אלבניה, פולין הביסה

|
שחקני רוסיה חוגגים (רויטרס)
שחקני רוסיה חוגגים (רויטרס)

הנבחרות האירופאיות המשיכו גם הערב (שבת) את משחקי ההכנה שלהן לקראת יורו 2016 וכן לקראת מוקדמות מונדיאל 2018, עבור הנבחרות שלא העפילו לטורניר בצרפת. במוקד, נבחרת רוסיה הביסה ללא קושי את ליטא 0:3, בעוד קרואטיה והונגריה נפרדו ב-1:1.

רוסיה - ליטא 0:3
הליטאים הצליחו להחזיק מעמד 41 דקות עד שהרוסים, שהציגו מחצית ראשונה פושרת, עלו ליתרון מרגליו של פדור סמולוב. במחצית השנייה זה כבר היה קל הרבה יותר כאשר החילופים שביצע המאמן לאוניד סלוצקי, בצוותא עם העייפות הליטאית, הכריעו את הכף. אלכסנדר גולובין (61) ואלכסיי איונוב (72) קבעו את תוצאת המשחק.

דקה 41, רוסיה עלתה ל-0:1: פדור סמולוב קיבל כדור מצוין מדמיטרי טראסוב ומ-14 מטרים אלכסונית לשער בעט בעוצמה לפינה הימנית התחתונה ולרשת.

פדור סמולוב כובש מול ליטא (רויטרס)
פדור סמולוב כובש מול ליטא (רויטרס)
 

דקה 61, רוסיה עלתה ל-0:2: המארחת הכפילה את התוצאה עם שער נהדר. אלכסנדר קרז'אקוב קיבל כדור במרכז הרחבה, המשיך שמאלה לעבר אלכסנדר גולובין והאחרון שחרר טיל מהאוויר שנעצר רק ברשת.

דקה 72, רוסיה כבר ב-0:3: עכשיו זו כבר תבוסה. הרמת קרן מדוייקת של אלכסיי איונוב נחתה על ראשו של דניס גלושקוב שנגח בעוצמה לרשת החשופה.

אוסטריה - אלבניה 1:2
הקרב המסקרן בין שתיים מהנבחרות המפתיעות של טורניר מוקדמות היורו לא אכזב. האלבנים, שיישחקו ביורו לראשונה בתולדותיהם, ספגו פעמיים כבר בפתיחה תוך 13 דקות, כאשר מארק יאנקו (6) ומרטין הרניק (13) מצאו את הרשת. האורחת צימקה עם פתיחת המחצית השנייה משער של ארמיר לנייאני (47), אך גם איבדה בכרטיס אדום את אריס קאצ'ה, בעבירה שלא מתאימה למשחקי ידידות (77).

ארנאוטוביץ´ מול היסאז´ (רויטרס)
ארנאוטוביץ´ מול היסאז´ (רויטרס)
 

דקה 6, אוסטריה עלתה ל-0:1: מארק יאנקו מצא את הרשת של האלבנים לאחר שקיבל מסירה נהדרת מזלאטקו יונוזוביץ' ומשבעה מטרים בעט ברגל שמאל לרשת.

דקה 13, אוסטריה עלתה ל-0:2: המארחת לא הורידה את הרגל מהגז ועקצה במהרה עם שער נוסף. הפעם היה זה מרטין הרניק שקיבל מסירה מרוברט אלמר וממרכז הרחבה ירה פנימה.

דקה 47, אלבניה צימקה ל-2:1: האורחת הצליחה לצמק. סוקול ציקאלשי מצא את ארמיר לנייאני בצד שמאל של הרחבה והאחרון המשיך ברגל שמאל לפינה הקרובה הגבוהה ופנימה.

דקה 77, אלבניה נותרה בעשרה שחקנים: כרטיס אדום אינו דבר שכיח במשחקי ידידות, אולם העבירה הקשה של אריס קאצ'ה על אלכסנדר דראגוביץ' חייבה תגובה מצד השופט, ששלף את הכרטיס הצהוב השני והרחיק את האלבני.

הונגריה - קרואטיה 1:1
שתי הנבחרות שיישחקו בקיץ ביורו נפרדו ללא הכרעה במשחק הקשוח בבודפשט. הקרואטים, שהגיעו לאחר הניצחון על נבחרת ישראל, פתחו טוב גם הפעם ועלו ליתרון משער של מריו מנדז'וקיץ' אחרי 29 דקות. אלא שההונגרים, שחיפשו את השוויון דקות ארוכות, מצאו אותו 11 דקות לסיום עם בעיטה חופשית מדוייקת של באלאש דז'ודז'אק.

לוקה מודריץ´ נגד אדם נאגי (רויטרס)
לוקה מודריץ´ נגד אדם נאגי (רויטרס)
 

דקה 29, קרואטיה עלתה ל-0:1: האורחת הייתה הראשונה למצוא את הרשת. איבן פרישיץ' מצא את מריו מנדז'וקיץ' במרכז הרחבה והחלוץ בעט ברגל ימין לפינה הימנית התחתונה ופנימה.

דקה 79, הונגריה השוותה ל-1:1: אחרי דקות ארוכות, המארחת סוף סוף השיגה את השוויון המיוחל. באלאש דז'וז'אק לקח בעיטה חופשית ברגל שמאל, סובב אותה לפינה הימנית העליונה והרים את האוהדים המקומיים לשמיים.

משחקים נוספים
אזרבייג'אן - קזחסטן 1:0
לקזחסטן: מקסט באיזחנוב (8).

פולין - פינלנד 0:5
לפולין: קאמיל גרוסיצקי (18 ו-85), פאבל ווזסלק (20 ו-66), פיליפ סטרזינסקי (33)

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */