שתף קטע נבחר

קים קלייסטרס מרשימה גם בטורונטו

הבלגית המתקמבקת ניצחה את אזרנקה ועלתה לשמינית הגמר בקנדה, סאפינה הודחה. סינסינטי: רודיק הפסיד לקוורי, פדרר, מארי ונאדאל עלו לשמינית

קאמבק קים ממשיכה להצליח. בטורנירה השני בסבב מאז ההודעה על חזרתה למגרשים לאחר היעדרות של למעלה משנתיים, קלייסטרס ממשיכה להרשים. הבלגית העפילה לפנות בוקר (ה') לשמינית גמר טורניר טורונטו (פרסים בסך 2 מיליון דולר), לאחר סיום מרשים במשחק מול ויקטוריה אזרנקה.

 

קלייסטרס, שניצחה 5:7, 6:4, 1:6, תעמוד בשלב 16 האחרונות מול מכשול גבוה נוסף, בדמות ילנה יאנקוביץ', שגברה 5:7, 4:6 על השוייצרית פטי שנידר. אם 'קימי' תנצח, היא תשווה את רבע הגמר אליו הגיעה בשבוע שעבר בסינסינטי.


סאפינה. לא פחות מ-17 טעויות כפולות בהפסד לרזאי (צילום: רויטרס)

 

ההפתעה הגדולה של הסיבוב השני היתה הדחתה של המדורגת 1 בעולם, דינארה סאפינה, שאחרי 17 טעויות כפולות שביצעה במשחק נכנעה 3:6, 6:2, 6:4 לצרפתייה ממוצא איראני, ארוואן רזאי. לעומתה, סרינה וויליאמס בשלב הבא, לאחר 3:6, 2:6 קליל על הקזאחית ירוסלבה שבדובה.

 

הסרבית אנה איבנוביץ' (11) ממשיכה את הנפילה החופשית שלה בחודשים האחרונים והפעם הודחה 3:6, 7:5, 6:3 בידי הצ'כית לוסי ספארובה. גם הדנית קרוליין ווז'ניאקי (7:5, 6:3 לסינית ז'נג ז'י) והסלובקית דומיניקה סיבולקובה (6:1, 4:6, 7:6 לרוסייה אליסה קלייבנובה) סיימו את דרכן מוקדם מהצפוי.

 

מריה שראפובה, שמנסה לזכות בתואר ראשון מאז שובה לסבב, עברה 3:6, 6:7 (5) את האמא האוסטרית, סיביל באמר. בשלב הבא יצפה לה דרבי מול ורה זבונארבה (7), שניצחה 3:6 כפול את האיטלקייה רוברטה וינצ'י.


אנדי רודיק. אכזבה קשה לקהל המקומי (צילום: רויטרס) 

 

סינסינטי: פרט לרודיק וצונגה, כל הגדולים ניצחו  

בטורניר הגברים בסינסינטי (פרסים בסך 3 מיליון דולר), הקהל המקומי ספג מכה לא נעימה כאשר אנדי רודיק הפסיד 7:6, 7:6 בדרבי האמריקני מול סם קוורי. לעומת 'איי רוד', כל המדורגים הבכירים הנוספים בטורניר מסדרת המאסטרס העפילו לשמינית הגמר.

 

רוג'ר פדרר (1) עשה זאת בקלילות יחסית לאחר 3:6, 5:7 על הארגנטיני חוסה אקאסוסו, במשחק בו השוייצרי לא היה מדויק במיוחד בחבטותיו, אבל כן הרשים בהגשותיו. אנדי מארי, מספר 2 הטרי בעולם, הדיח 6:7, 2:6 את הספרדי ניקולאס אלמגרו, שעבר בסיבוב הראשון את דודי סלע.


רפאל נאדאל. "אני לא מרגיש הכי בנוח בסינסינטי" (צילום: רויטרס) 

 

רפאל נאדאל החוזר מפציעה היה רחוק מלהרשים, אבל הצליח לשרוד עם 6:7 כפול על האיטלקי אנדראס ספי. "התנאים כאן תמיד קשים לי, עובדה שהתוצאה הכי טובה שלי פה היא חצי הגמר מהעונה שעברה. אני לא מרגיש הכי נוח פה, אבל בינתיים אני רוצה רק לשחק ולחזור לעצמי", סיכם 'רפא'.

 

הסרבי נובאק ג'וקוביץ' (4) עבד קשה גם הוא במשחק צמוד, 6:7, 4:6 על הקרואטי המידרדר איבן ליוביצ'יץ'. הפתעת היום, לפני הדחתו של רודיק, הגיעה מכיוונו של הצרפתי ג'ו ווילפריד צונגה, שהודח לאחר 7:6, 6:2 לאוסטרלי כריס גוצ'יוני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים