שתף קטע נבחר

אינדיאן וולס: ג'וקוביץ' מול ראוניץ' בגמר

המדורג ראשון גבר על רפאל נדאל עם 6:7 (5), 2:6 בתוך שעתיים, הקנדי (14) יפגוש את נולה בקרב על הגביע אחרי שניצח את דויד גופן 3:6, 6:3, 3:6

נובאק ג'וקוביץ' ומילוש ראוניץ' ייפגשו בגמר טורניר אינדיאן וולס . המדורג ראשון בעולם גבר הערב (ש') על החמישי רפאל נדאל בתוך שעתיים, עם 6:7 (5), 2:6. מולו יעמוד מחר (22:00) המדורג 14, שניצח קודם לכן את דויד גופן 3:6, 6:3, 3:6.

 

ג'וקוביץ' נשבר כבר בהגשה הראשונה שלו, אבל שבר את נדאל מיד לאחר מכן והשניים שמרו על ההגשות עד לשובר שוויון. נולה כבר עלה ל-2:5 אך איפשר לנדאל לחזור, ולבסוף סגר את המערכה עם 5:7 בשובר השוויון. המערכה השנייה התחילה גם היא בצורה שקולה, אבל אחרי שהסרבי עלה ל-2:3 נדאל נשבר פעמיים ברציפות, ואיבד את המשחק.

 

סוף הדרך. דויד גופן במהלך המשחק (צילום: AP) (צילום: AP)
סוף הדרך. דויד גופן במהלך המשחק(צילום: AP)

 

לראוניץ' זה הלך קצת פחות נוח. הקנדי פתח את המשחק טוב יותר וכבר עלה ליתרון 1:4 במערכה הראשונה, בה גם זכה בסופו של דבר. במערכה השנייה שבירה של גופן במשחקון השמיני שלחה את המשחק למערכה מכרעת, שבה ראוניץ' העלה הילוך, שבר ליריבו את ההגשות כבר בפתיחה וטס ל-2:5. גופן המיואש הספיק לקחת עוד משחקון אחד לפני שנכנע סופית. עבור ראוניץ', שעלה לגמר של טורניר מאסטרס בפעם השלישית בסך הכל, מדובר כמובן באחד ההישגים הגדולים בקריירה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים