יום שלישי, 14.05.2024 שעה 01:04

פדרו גלבאן חוגג (נעם מורנו)

צניחה חופשית: 0:1 לבני יהודה על קרית שמונה

ק"ש הולכת ומסתבכת בתחתית, לאחר שנכנעה ל-10 העונה של גלבאן (27). אמוטו הורחק (65). הכתומים בדרך לעונה נוספת בליגת העל. צפו בתקציר

יום שבת, 19/03/2016, 17:45אצטדיון בלומפילדליגת העל - מחזור 27
עירוני ק"ש
כרטיס אדום אוסטין אמוטו (65)
הסתיים
1 0
שופט: שלום בן אברהם
שער פדרו גלבאן (27)
בני יהודה
ליגת העל 15-16
 פלייאוף עליון 
8324-6636הפועל ב"ש1
8124-7636מכבי ת"א2
5837-4636בית"ר ירושלים3
5342-4536מכבי חיפה4
4840-4636בני סכנין5
4248-3836הפועל רעננה6
 פלייאוף תחתון 
4635-3433מכבי פ"ת1
4643-3733בני יהודה2
4237-3033הפועל ת"א3
3837-2333הפועל כפ"ס4
3639-3233עירוני ק"ש5
3448-3833הפועל חיפה6
3448-2733הפועל עכו7
1250-1433מכבי נתניה8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 0 - 0
  • הפועל רעננה
  • בית"ר ירושלים
  • 2 - 3
  • מכבי חיפה
  • מכבי פ"ת
  • 1 - 2
  • הפועל חיפה
  • בני יהודה
  • 0 - 1
  • עירוני ק"ש
  • הפועל כפ"ס
  • 3 - 0
  • הפועל ת"א
  • הפועל עכו
  • 1 - 4
  • מכבי נתניה
הרכבים וציונים
 
 

עירוני קרית שמונה הולכת ומסתבכת. הקבוצה של שלומי דורה השלימה משחק שביעי ברציפות ללא נצחון ומשחק שישי ללא שער זכות לאחר שהפסידה הערב (שבת) 0:1 לבני יהודה במחזור הפתיחה של הפלייאוף התחתון. ההפסד של הפועל חיפה השאיר את ק"ש שבוע נוסף מעל הקו האדום, אבל מצבה של הקבוצה הצפונית הולך ונהיה קשה יותר, כשהיא מגיעה למאני טיים במומנטום הכי גרוע שיכול להיות.

אם רוצים למצוא דוגמא למצב הקשה של החבורה הצפונית, הסיפור של אוסטין אמוטו ממחיש זאת בצורה הטובה ביותר. החלוץ הניגרי נכנס כמחליף בדקה ה-46 לאחר פארסה שבה החילוף עוכב וק"ש פתחה את המחצית בעשרה שחקנים. כבר לאחר כדקה, אמוטו קיבל צהוב ראשון לאחר כניסה גסה באיציק עזוז. בדקה ה-65 הוא כבר ראה את אדום, לאחר מרפק לאותו עזוז בדיוק.

בני יהודה מנצחת 0:1 את עירוני ק"ש

בני יהודה מצדה יכולה להיות מרוצה, לאחר שפתחה את הפלייאוף התחתון עם שלוש נקודות בדרך להבטחת ההישארות בליגת העל. החבורה של יוסי מזרחי עם ניצחון שני ברציפות וממשיכה ליהנות מהיכולת הנהדרת של פדרו גלבאן. הארגנטינאי הבלתי נדלה כבש את שערו העשירי העונה בבעיטה אופיינית מחוץ לרחבה. השער הזה הספיק מול יריבה נרפית שכמעט לא סיכנה את שערו של דלה איינגובה. הכתומים במרחק של 11 נקודות מהקו האדום ובמחזור הבא יפגשו את מכבי פ"ת שצמודה אליהם בטבלה עם 36 נקודות. באצטדיון בלומפילד הערב נכח ברק אברמוב, המיועד לקנות את בני יהודה.

מזרחי: "היום עשינו צעד משמעותי"

השחקנים של דורה כאמור סופרים 540 דקות בהם הם לא מוצאים את הרשת, כולל בארבעת המשחקים תחת המאמן החדש. החבורה של איזי שירצקי צריכה להודות למכבי פ"ת שניצחה את הפועל חיפה ושמרה אותם במרחק של שלוש נקודות מהקו האדום. בשבוע הבא מול מכבי נתניה, כל תוצאה פרט לניצחון תסבך את שלומי דורה בצורה קשה לקראת סיום העונה.

אוהדי בני יהודה. מוכנים לפורים  (נעם מורנו)
אוהדי בני יהודה. מוכנים לפורים (נעם מורנו)
 

שלומי דורה: "אנחנו צריכים לעבוד על סף השבירה שלנו"
שלומי דורה אמר בסיום המשחק: "אנחנו יודעים שאנחנו תלויים בעצמנו, אבל זה מצב שיכול להשתנות בכל שבוע. אנחנו צריכים לעשות את העבודה בעצמנו ולא לחכות לטובות מאף אחד. אני יודע מה זה פלייאוף ועוד יהיו הרבה תזוזות בתחתית. פתחנו טוב אך לצערי לא השכלנו להוביל, ספגנו שער מקרן וכל המשחק השתנה. אנחנו צריכים בעיקר לעבוד על סף השבירה שלנו כדי שנדע לצאת גם מסיטואציות כאלה".

שלומי דורה (נעם מורנו)
שלומי דורה (נעם מורנו)
 

מאמן בני יהודה יוסי מזרחי אמר בסיום: ״לא נשארים סופית בליגה עד שזה לא נגמר, אבל עשינו צעד משמעותי מאוד ואני שמח. לגביי העונה הבאה, אני יודע שאמשיך משחק הבא וזה מה שחשוב. קודם אסיים את העונה הזו ואז נדון על העונה הבאה. אחרי הניצחון על רעננה כולם אמרו שנשארנו בליגה ומי כמו בני יהודה צריכה להבין שיש עוד על מה לשחק, ונעבוד על זה עם השחקנים. אני מנוסה מאוד ויודע שבכדורגל, אם מרגישים יותר מדי נוח זה אסון״.

יוסי מזרחי (נעם מורנו)
יוסי מזרחי (נעם מורנו)
 

מחצית ראשונה
השופט שלום בן-אברהם הוציא את המשחק לדרך.

דקה 5: פתיחה קצבית למשחק כששתי הקבוצות יוצאות קדימה, קרית שמונה סיכנה את השער עם בעיטה מרחוק של עומר צלישר שדלה אינוגבה קלט בקלות.

דקה 7: קרית שמונה המשיכה לסכן את השער, עדן שמיר פרץ לרחבה לאחר שקיבל כדור בעקב מברונו קוניה ומתוך הרחבה בעט כדור מסוכן שעבר ליד הקורה הימנית של איינוגבה.

דקה 16: בני יהודה יצאה להתקפה ראשונה. דן מורי פרץ לרחבה והעביר כדור לפדרו גלבאן, אך הארגטינאי בעט גבוה מעל השער.

דקה 27, בני יהודה עלתה ל 0:1: פדרו גלבאן עם שערו העשירי העונה. הארגנטינאי הוציא קרן קצרה, קיבל חזרה מבן צעירי וירה כדור אלכסוני מ-18 מטרים שעבר דרך כל ההגנה של קרית שמונה, הטעה את גיא חיימוב ונכנס ליד הקורה הימנית.

פדרו גלבאן חוגג שער עשירי העונה (נעם מורנו)
פדרו גלבאן חוגג שער עשירי העונה (נעם מורנו)
 

דקה 41: קרית שמונה עם המצב הטוב ביותר שלה במחצית הראשונה. אחמד עאבד הוביל את הכדור במרכז המגרש ומ-25 מטרים הניף את רגל ימין ובעט כדור נהדר, איינוגבה מתח את איבריו והדף לקרן.

דקה 43: גלבאן העביר כדור מצוין לאנטוניו מרשיץ' כ-20 מטר מהשער, הקשר בעט כדור מצוין שחימוב יכל רק להדוף לקרן.

דקה 44: הכתומים כמעט וכבשו מהקרן לאחר שהגבהה של גלבאן הגיעה לראש של אסי בלדוט שנגח כדור מסוכן למרכז השער, אך חימוב היה שם שוב כדי להציל.

שחקני בני יהודה חוגגים (נעם מורנו)
שחקני בני יהודה חוגגים (נעם מורנו)
 

מחצית שנייה
דקה 46: פתיחה סוערת למחצית השנייה. אוסטין אמוטו שנכנס למשחק בפתיחת המחצית השנייה תיקל בצורה גסה את איציק עזוז וראה את הכרטיס הצהוב.

דקה 52: נורו עם החמצה ענקית, בן צעירי פרץ באגף ימין והעביר כדור נהדר לחלוץ הניגרי, שנכנס לרחבה ובמצב של אחד על אחד מול אינוגבה הקפיץ מעל השער, אך הכדור עבר ליד הקורה הימנית והחוצה.

ברק אברמוב (נעם מורנו)
ברק אברמוב (נעם מורנו)
 

דקה 55: הכתומים המשיכו לחפש את השער השני, שוב מרשיץ' ושוב בעיטה מרחוק. הקרואטי הרים את הרגל ומ-20 מטרים בעט כדור חזק שפגע בהגנת קרית שמונה ויצא לקרן.

דקה 57: אמוטו הגיע למצב הראשון שלו במשחק. החלוץ פרץ לרחבה והגיע למצב של אחד על אחד מול אינוגבה, אך במקום לבעוט לשער ניסה להעביר רוחב והכדור הורחק על ידי הגנת בני יהודה.

דקה 64: קרית שמונה חיפשה את השוויון, נגיחה של עדן שמיר לאחר ערבובייה ברחבה מצאה את הרשת, אך השער נפסל בצדק עקב נבדל.

דקה 65: עשרים דקות בלבד, זה כל מה שלקח לאמוטו לקבל את הכרטיס האדום. החלוץ שנכנס בסערה למשחק, ספג את הצהוב השני לאחר ששלח מרפק לעבר איציק עזוז בעת הקפיצה לכדור.

אוסטין אמוטו (נעם מורנו)
אוסטין אמוטו (נעם מורנו)
 

דקה 71: צעירי היה צריך לסגור את הסיפור, כשכדור תועה הגיע אליו בתוך הרחבה וממצב טוב הקשר גלגל כדור חלש לידיים של חימוב.

דקה 86: גלבאן היה קרוב לכבוש את שערו השני במשחק, הארגנטינאי הגיע למצב של אחד על אחד מול חימוב, אך השוער יצא טוב והדף את הכדור לקרן.

בני יהודה: דלה אינוגבה, שון גולדברג, איציק עזוז, דן מורי, בן צעירי, חסן אבו זייד, אסי בלדוט, אנטוניו מרשיץ' (רז מאיר, 83), ג'וד נורו, אלמוג בוזגלו (אמיר עגייב, 67) ופדרו גלבאן

קרית שמונה: גיא חימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, לואיס גוטיירס, עוז ראלי (דניאל בורחל, 74), רוקאס סטנולביצ'יוס, עומר צלישר (אור אוסטוינד, 58), עדן שמיר, רועי שוקרני (אוסטין אמוטו, 46), אחמד עאבד וברונו קוניה.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק