שתף קטע נבחר

אינטל מגייסת עשרות עובדים

ענקית השבבים מגייסת עובדים למרכזי הפיתוח בחיפה, ירושלים, פתח תקוה וקרית גת, בהם סטודנטים שטרם סיימו את לימודיהם. לפני כחצי שנה פוטרו בקרית גת 40 מעובדי המפעל

באינטל ממשיכים להגדיל את מצבת כוח האדם על אף הנתונים הרשמיים לפיהם מצב האבטלה הולך ומעמיק. עשרות עובדים חדשים, סטודנטים ומהנדסים מגויסים למרכזי הפיתוח והייצור של ענקית השבבים, ובאינטל צופים כי מגמה זו תימשך גם ברבעון הקרוב.

 

לפני כחצי שנה נערך תהליך של ארגון מחדש באינטל העולמית, במסגרתו פוטרו במפעל בקרית גת כ-40 מעובדי אינטל.

 

הגיוסים מתמקדים במספר פרופילים. למרכזי הפיתוח בחיפה, ירושלים ופתח תקוה יגויסו מהנדסי תוכנה וחומרה מנוסים ובוגרים טריים. כמו כן יגויסו סטודנטים שנותרה להם עוד שנה וחצי לסיום לימודיהם, בעיקר מתחומי הנדסת מחשבים, תוכנה, חשמל ואלקטרוניקה ומדעי המחשב.

 

למרכז הייצור בקרית גת יגויסו סטודנטים מתארים מתקדמים ותואר ראשון בהנדסת מכונות, חשמל, מערכות מידע, הנדסה כימית, כימיה ופיזיקה.

 

מנהלת הגיוס של אינטל, רקפת גרנות, מסרה כי המהנדסים שיגויסו לחברה בחיפה ייקלטו בפרויקט חדשני ואתגר המשלב חומרה ותוכנה. עוד הוסיפה כי במסגרת הפעילות יפותחו כלים ומודולים לטובת שימושים עתידיים של המחשב האישי המנצלים את הטכנולוגיה החדשה.

 

מאינטל נמסר עוד, כי כל מי שייקלט יהיה עובד אינטל מן המניין, וכי אין בדבר ההודעה ליצור רושם שהשתנה דבר במערך הייצור של החברה.

 

על שולחן מרכז ההשקעות במשרד התמ"ת מונחת בקשת המפעל בקרית גת לקבלת מענק של 100 מיליון דולר, שנועד לפתח טכנולוגיית ייצור חדשה במפעל בקרית-גת. בקשה זו נדונה בימים אלה. ומאינטל נמסר בהקשר זה, כי אם הבקשה תאושר אין הדבר אומר כי יהיה גיוס נוסף של עובדים מעבר לאלו הנדרשים בימים אלו.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אמיר כהן
מפעל אינטל בקרית גת
צילום: אמיר כהן
מומלצים