יום שלישי, 21.05.2024 שעה 10:34
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • חמישי, 30/05, 20:30
  • הפועל ב"ש

העולות לחצי הגמר זועמות על ההתאחדות

הסיבה: דרישה לשריון הזמנות ומחירי כרטיסים למשחקים בחיפה. מכבי ת"א: "גובש מכתב של כולנו בעניין". ההתאחדות: "המחירים הגונים ומזמינים"

|
טווטאחה מול בוזגלו. האוהדים כועסים (עמית מצפה)
טווטאחה מול בוזגלו. האוהדים כועסים (עמית מצפה)

נמשך העימות בין ההתאחדות לכדורגל לארבע הקבוצות שהעפילו לחצי גמר גביע המדינה. כזכור, הקבוצות הביעו זעם על כך שההתאחדות שריינה לעצמה 5,000 הזמנות לכל אחד משני המשחקים. כעת, הן כועסות גם על מחירי הכרטיסים. לפיכך, הארבע, בראשות מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יז'יק, מובילות מהלך להוזלת המחירים.  

מחירי הכרטיסים: 100 שקל לקטגוריה 1 (50 לחיילים, סטודנטים ואזרחים ותיקים), 80 שקל לקטגוריה 2 (40 לחיילים/סטודנטים/ותיקים), 350 לתא הזהב ו-250 לתא הכסף. מחיר תא צפייה לאירוח הכולל עד 10 אנשים ושלושה תווי חנייה - 7,000 שקל. אגב מבחינת ההזמנות, כל קבוצה מקבלת: 25 כרטיסים לתא יהלום, 25 כרטיסים לתא זהב, 75 קטגוריה 1, 75 קטגוריה 2, 20 תווי חניה ובסך הכול 200 הזמנות.

גורם במכבי תל אביב אישר כי קיים כעס ושנושא מחירי הכרטיסים עלה כמעט בכל דיון אפשרי: "כולנו נמצאים ביחד באותה הסירה וכולם אומרים את אותו הדבר. גובש מכתב של כל ארבע הקבוצות בנושא הזה".

גול הזהב: 0:1 דרמטי למכבי ת"א על סכנין

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס: "לא יעלב על הדעת שהמחיר יעמוד על 150 שקל לכרטיס רגיל. מדובר בסכומים גבוהים לאוהד ממוצע. אני מקווה שעד מחר הנושא ייסגר לטובת האוהדים. אנחנו מייצגים סקטור מהצפון של אוהדים שלא יכולים ולא צריכים לשלם סכומי כסף כאלה גבוהים. לשמחתי כל הקבוצות מתנגדות למחירים האלו".

ממכבי חיפה נמסר: "אנו מנהלים דו שיח ענייני עם ההתאחדות בנושא זה". למעשה, כל קבוצה תהיה רשאית למכור 11,500 כרטיסים ולכן מכבי חיפה נמצאת בבעיה הכי גדולה שכן יש לה למעלה מ-18 אלף מנויים והיא תיאלץ לבצע הגרלה ביניהם.

עותמאן מכשיל את בן חיים (יניב גונן)
עותמאן מכשיל את בן חיים (יניב גונן)
 

ההתאחדות מסרה בתגובה: "המחירים שקבעה ההתאחדות לכדורגל הם ההגונים והמזמינים ביותר שאפשר להציע ביחס לאירוע בסדר גודל כמו חצי גמר גביע המדינה. הם יהיו כאלה גם בגמר. ההתאחדות מקפידה תמיד להציע כרטיסים ב-50% הנחה לאוכלוסיות דוגמת נוער, חיילים, סטודנטים ואזרחים ותיקים, כך יהיה גם הפעם עם כרטיסים במחיר 100/50 ו-80/40 בהתאמה, שמהווים כ-90% מקיבולת האיצטדיון. נכון לעכשיו שומרת לעצמה ההתאחדות כ-2,000 כרטיסים לערך בכל אחד מחצאי הגמר, שיימכרו על ידינו ללא עמלה עבור מי שאינם בהכרח בעלי מנוי של אחת הקבוצות, אבל אוהדים אותה או מעוניינים להגיע לאירועים לאומיים דוגמת חצי הגמר והגמר. פיצול חצאי הגמר נעשה בראש ובראשונה עבור אוהדי הכדורגל, בעיקר אלו של ארבע העולות, שיוכלו להגיע באלפים רבים לתמוך בקבוצתם וליהנות מחוויית כדורגל"    

ההתאחדות לכדורגל מוצפת פניות מאוהדים של ארבע הקבוצות שבין השאר כתבו: "לא ייתכן שמשחק שאמור להיות חגיגה לאוהדים הופך להיות מועדון סגור למנויים. בניגוד לליגה, חצאי הגמר והגמר באחריות ארגון של ההתאחדות ובאחריותה לדאוג שהכרטיסים יגיעו לכל האוהדים ולא לחלק קטן מהם".       

כידוע, משחקי חצי הגמר יפוצלו. הפועל באר שבע תפגוש את מכבי חיפה ב-20 באפריל ובני סכנין תארח את מכבי תל אביב למחרת. שני המשחקים יתקיימו בסמי עופר בשעה 20:30.   

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */