שתף קטע נבחר

ולנסיה הפסידה בדרבי, מעמדו של נוויל התערער

ליגה ספרדית, מחזור 29: הקבוצה של המאמן האנגלי נוצחה 1:0 על ידי האחרונה לבנטה (ג'וזפה רוסי 65), כעת הוא עלול לשלם במשרתו. צפו בתקציר המשחק. 2:4 נהדר לסביליה על ויאריאל, שער אדיר לקונופליאנקה. בילבאו ניצחה 1:3 את בטיס. צפו

גארי נוויל ממשיך להוות כישלון חרוץ בספרד ועלול לשלם במשרתו. מאז שהגיע המאמן האנגלי לולנסיה היא לא הצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים והיום (א') הגיעה לשפל חדש. העטלפים נוצחו 1:0 בחוץ בדרבי על ידי האחרונה לבנטה, שבעקבות זאת נותרה בתמונת המאבק על ההישארות בליגה.

 

 

שחקני לבנטה תקפו במחצית הראשונה, אבל החמיצו הזדמנויות נוחות. בסופו של דבר הם הצליחו למצוא את הרשת בדקה ה-65. חואנפראן הוציא כדור חוץ והחלוץ האיטלקי ג'וזפה רוסי בעט בסיבוב לרשת. בעקבות המפלה נותרו סיכוייה של ולנסיה להעפיל למפעל אירופי קלושים ביותר.

 

ויאריאל, המתמודדת על מקום בליגת האלופות, התארחה אצל סביליה והשתיים נתנו כדורגל פשוט נהדר ובסיום, החניכים של אונאי אמרי ניצחו 2:4 ונצמדו למקום החמישי בטבלה. זה היה הניצחון הביתי ה-13 ברציפות בליגה והחל עם איבורה (23) שנהנה מפריצה ובישול נפלא של קווין גמיירו. סדריק  בקאמבו (29 ו-37) הפך תוך 9 דקות, אבל ויקטור רואיז (51) דחק לשערו הוא והשווה ל-2:2.

 

אז הגיע אחד מהשערים היפים שראינו בעונה בליגה הספרדית. האוקראיני של סביליה, ייגן קונופליאנקה, חתך מהאגף השמאלי למרכז מ-27 מטרים סובב כדור אומן, ממש מתחת לחיבורים, שער באמת יוצא דופן. 11 דקות לסיום, עבירה טיפשית של אבר באנגה (79) השאירה את המארחת בעשרה שחקנים, אבל בתוך תוספת הזמן, חוסה אנטוניו רייס (90+1) כבש את הרביעי וחתם את התוצאה.

 

ניצחון חשוב בדרך להבטחת מקום באירופה. סביליה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ניצחון חשוב בדרך להבטחת מקום באירופה. סביליה(צילום: AFP)

 

אתלטיקו בילבאו עלתה למקום השישי המוביל לשלב הבתים של הליגה האירופית אחרי שניצחה 1:3 את בטיס. סאבין כבש צמד, מיקל ריקו הוסיף שער. רובן קסטרו רק צימק.

 


פורסם לראשונה 13/03/2016 14:54

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים