שתף קטע נבחר

"הזוי לדבר על הגביע כשאנחנו בשביתה"

משחקי חצי גמר גביע המדינה לנשים יתקיימו מחר ברמלה, קפטנית הרצליה רוצה לשמור על התואר אך לא שוכחת את המאבק מחוץ למגרש. עדן ענבר: "הבטחות חייבים לקיים, בלי קשר לאם זה לגברים או לנשים". שירה העליון: "מכבדת כל יריבה", רועי אייזנברג: "צריכים להגיע מפוקסים"

"קצת הזוי לי לדבר על הגביע, כשאנחנו בעיצומה של שביתה". גם ליעד סואץ-קרני, קפטנית בנות הרצליה, מרגישה מוזר עם משחקי חצי גמר גביע המדינה לנשים שיתקיימו מחר באולם ברמלה.

 

בעוד הליגה שובתת, הקבוצות יחזרו לפרקט למשחקי הגביע, שמאורגנים על ידי איגוד הכדורסל ולא על ידי המנהלת. במשחק הראשון של הערב (17:00) ייפגשו מכבי רמת חן ואליצור חולון, במפגש המרכזי (19:15) יתמודדו מחזיקת הגביע בנות הרצליה עם האלופה מכבי אשדוד.

 

כץ, ענבר, אייזנברג והעליון עם הסרוויס הכסוף (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
כץ, ענבר, אייזנברג והעליון עם הסרוויס הכסוף(צילום: עוז מועלם)

 

"אנחנו מחזיקות גביע ורוצות שהוא ישאר בהרצליה", הוסיפה סואץ-קרני. "השתדרגנו מבחינת הקבוצה ואנחנו באות לנצח". קפטנית אשדוד, שי דורון, סיכמה: "למדנו שגביע זו חיה אחרת. אנחנו רוצות את הגביע הזה, כי בשנה שעברה פישלנו".

 

מאמן הרצליה, גלעד כץ, התייחס למשחק: "אנחנו הולכים לשחק מול קבוצה עם שש שחקניות בעלות דרכון אמריקאי. חשוב לנו הערך הרבה מעבר לכדורסל עצמו, כמחזיקי הגביע יש לנו את החליפה הכי יפה בארון, אף אחת לא רוצה שיקחו לה את התואר הזה".

 

חוזרות לפרקט. דורון, סואץ-קרני, צעירי ואורן (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
חוזרות לפרקט. דורון, סואץ-קרני, צעירי ואורן(צילום: עוז מועלם)

 

עדן ענבר: ״בגביע כל מה שהיה לפני לא מעניין. הקבוצה שתבוא מוכנה יותר, עם הבנה טובה יותר של המציאות, היא זו שתעלה לגמר. אני רק אגיד דבר אחד וחד משמעי, הבטחות חייבים לקיים, בלי קשר לאם זה לגברים או לנשים".

 

מאמנת רמת חן, שירה העליון: "מי שמכיר אותי יודע ששאננות זה דבר שלא הולך ביחד. אני מכבדת כל יריבה וכל קבוצה. למשחקי גביע יש חוקים משל עצמם, אם אתה לא בא מפוקס ומוכן מנטאלית אז אפשר להפסיד".

 

מאמן אליצור חולון, רועי אייזנברג: "קודם כל צריך להביא את עצמנו לרמת שיא, הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק שווה בשווה מול רמת חן. אם נעשה את הדברים נכון ונבוא מפוקסים, ביום נתון אפשר לעשות את זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
הקפטניות בתמונה קבוצתית
צילום: עוז מועלם
מומלצים