שתף קטע נבחר

הפועל חיפה: יואב כץ יגיע למשחק מול כפ"ס

שחקני הקבוצה יצאו היום למלון בוטיק בצפון כדי להתכונן למשחק מול מכבי פ"ת בשבת, הבעלים צפוי להקדים את ביקורו בארץ, דאגה ממצבו של מהראן לאלה

לאחר סוף שבוע של מנוחה ישובו היום שחקני הפועל חיפה לאימונים וימשיכו בהכנות לקראת המשחק הראשון במסגרת הפלייאוף התחתון מול מכבי פ"ת.

 

כחלק מהניסיונות להעלות את מצב הרוח תצא היום הקבוצה בסיום אימון הבוקר ליומיים גיבוש במלון בוטיק בצפון במהלכו תקיים הקבוצה שלושה אימונים ובערב יתקיים ערב גיבוש שתוכנן בקפידה על ידי מזכירת המועדון, שמונתה על ידי יואב כץ לאחראית על החלק החברתי.

 

"כץ נשמע קצת לחוץ"

יואב כץ, שיזם את הגיבוש, סיפר לאנשי המועדון כי בעקבות המצב "הלא סימפטי" לטענתו הוא מתכוון לשנות את תוכניותיו ולהגיע לארץ לשבוע לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא, ומאוחר יותר כפי שתכנן להגיע שוב לישראל לקראת ארבעת המשחקים האחרונים של הפלייאוף התחתון.

 

"יואב מתקשר המון ושואל את כולנו איך ננצח את פ"ת .לצד זאת הוא עושה הכל כדי לשפר את המצב ושם הרבה כסף ליומיים גיבוש. זה לא מובן מאליו. הוא מדבר בשלווה אבל נראה שהוא קצת לחוץ, נקווה שלא נאכזב אותו" אמר גורם במועדון.

 

יואב כץ. מודאג ממצב הקבוצה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
יואב כץ. מודאג ממצב הקבוצה(צילום: ראובן שוורץ)

 

בקבוצה קיוו כי מהראן לאלה שעבר לפני מספר שבועות ניתוח בתוספתן יוכל להיכלל בסגל המשחק מול מכבי פ"ת אך האופטימיות ששררה סביב חזרתו חלפה לאחר שהתברר כי הוא עדיין

 סובל מכאבים ובצוות המקצועי מעריכים כי הוא יוכל לשוב רק למשחק מול כפר סבא שיתקיים לאחר פגרת הנבחרת.

 

חנן ממן שספג כרטיס אדום בדרבי יחסר גם הוא מול מכי פ"ת כאשר הישאם כיוואן הסובל ממתיחה ברגלו ולא התאמן בשבוע שעבר ינסה לשוב היום לאימונים ובחיפה מקווים שיהיה כשיר למשחק. גם טאדס קאסטינס שנפצע בשבוע שעבר במשחק אימון מול הנוער יוכל להיות כשיר למשחק החשוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הפועל חיפה
יואב כץ עם השחקנים
צילום: הפועל חיפה
מומלצים