שתף קטע נבחר

אנריקה: "הייתי לוקח את סרג'י רוברטו ליורו"

מאמן ברצלונה התלהב מהיכולת שהפגין הקשר ב-0:6 על חטאפה וייעץ לויסנטה דל בוסקה לקחת אותו לנבחרת. על הפער בצמרת: "נראה שקל לנו, אבל זה רחוק מהמציאות". זידאן לקראת משחקה של ריאל מדריד נגד לאס פלמאס: "לא יודע אם אשאר בתפקידי בעונה הבאה"

תשעה מחזורים נותרו לסיום העונה בליגה הספרדית ולא נראה שיש מי שיעצור את ברצלונה. האלופה הביסה אתמול (ש') 0:6 את חטאפה והותירה את הפער בצמרת על שמונה נקודות. גם אתלטיקו מדריד, שהביסה 0:3 את דפורטיבו לה קורוניה, לא נראית כמי שמסוגלת למנוע מהמוליכה תואר נוסף.

 

 

"זה נראה קל, שהקבוצה שלנו מיוחדת ושליריבה אין הרבה מה לעשות, אבל זה רחוק מהמציאות", אמר בסיום המאמן לואיס אנריקה. "חטאפה לא השאירה לנו הרבה מרווחים, אבל השחקנים שלנו יצרו אותם. המצב שלנו טוב מאוד מכיוון שכמעט כל הסגל עומד לרשותנו. זה טוב מאוד עבור קבוצה שמשחקת כל כמה ימים. אנחנו מנצלים זאת היטב. המשחק היה גמכט גמור במחצית בזכותנו ולא בגלל היריבה. כולם משחקים היטב וצריך להעריך את זה. מוניר אל חדאדי נמצא בכושר מצוין, אבל כולם עושים היטב את העבודה, גם במרכז השדה ובחלק האחורי".

 

על סרג'י רוברטו שהציג משחק מצוין אמר אנריקה: "אני לא מאמן הנבחרת, אבל בטוח שהייתי לוקח אותו ליורו. הוא יכול לשחק גם באמצע, אבל

שם יש את בוסקטס. הוא עשה היטב את העבודה באגפים, אבל שם יש לו תחרות".

 

אנריקה נפגש בסוף השבוע עם מאמן נבחרת ברזיל, דונגה, שביקש ממנו לאפשר לניימאר לשחק בקופה אמריקה וגם בטורניר האולימפי בריו.

 

מאמן בארסה הבהיר שהצדדים לא הגיעו לסיכום: "דיברנו על שחקן נוסף (ראפיניה), כשיהיה מה להודיע - נודיע, יש לנו מטרה משותפת להפיק את המיטב מניימאר". על אי שיתופו של לואיס סוארס: "הוא שיחק הרבה והחלטתי שהכי טוב שלא ישחק".

 

סרג'י רוברטו חוגג עם חבריו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
סרג'י רוברטו חוגג עם חבריו(צילום: רויטרס)

 

מאמן אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה, הביע שביעות רצון מכובש השער הראשון, סאול ניגס: "הוא משחק היטב עכשיו, אבל הוא יכול להשתפר עוד יותר. לוסיאנו וייטו מאפשר לנו להציג משחק יותר קבוצתי. אנחנו מתחרים עם ריאל מדריד וברצלונה ויכולים לסיים ראשונים".

 

ריאל מדריד, אשר תשחק הערב בחוץ נגד לאס פלמאס, תנסה לצמק ל-12 נקודות את הפער מבארסה ולמעשה איבדה כל סיכוי. המאמן זינאדין זידאן נשאל במסיבת עיתונאים לגבי רכש בקיץ (ביחוד לגבי דויד דה חאה) והשיב: "אני לא יודע אם אשאר פה בעונה הבאה. אני לא יכול לתכנן שום דבר, כי אני לא יודע מה יקרה מחר. אני מרוצה מהשוערים שיש לנו".

 

זידאן התייחס גם לדבריו של דונגה, אשר טען שמרסלו לא זומן לנבחרת ברזיל מכיוון שמריאל מדריד נמסר לו שהוא פצוע: "זה שקר, אף אחד מברזיל לא דיבר איתנו".

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
לואיס אנריקה
צילום: רויטרס
מומלצים