יום שלישי, 21.05.2024 שעה 07:43

ואן חאל: השיטה שלי במנצ'סטר יונייטד עובדת

הוא רציני? ההולנדי התעקש שהוא עושה עבודה טובה לקראת ווסטהאם ברבע גמר הגביע ב-18:00: "אנחנו עדיין בתמונת הגביע". ארסנל תארח את ווטפורד

|
לואיס ואן חאל (רויטרס)
לואיס ואן חאל (רויטרס)

אחרי שקריסטל פאלאס כבר הבטיחה את מקומה בחצי הגמר, שלב רבע הגמר בגביע האנגלי יימשך גם היום (ראשון) כאשר מנצ'סטר יונייטד תנסה להתאושש מההפסד לליברפול שתתארח אצל ווסטהאם המפתיעה, ארסנל תארח את ווטפורד.

ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד (18:00)
אחרי ההפסד החד צדדי, 2:0 באמצע השבוע לליברפול, הפסד שני רצוף של מנצ'סטר יונייטד, מי שקיבל את מרבית החיצים ולא בפעם הראשונה העונה, הוא מאמן השדים האדומים, לואיס ואן חאל, שממשיך להגן על עצמו.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, ואן חאל שוב סיפק ציטוטים הזויים כשאמר: "אני חושב שהשיטה שלי עובדת, בגלל שחייבים להסתכל על הדברים שהשגנו העונה ובעונה שעברה תחת המגבלות", אמר בהתייחס למכת הפציעות שפוקדת את הקבוצה, "כשאין לך הרבה שחקנים ואתה משתתף בשלושה מפעלים בו זמנית, זה קשה לשחק". וויין רוני עדיין פצוע ולא יעמוד לרשות ההולנדי.

מנגד המארחת מלונדון עושה עד כה עונה חלומית, עם ארבעה ניצחונות רצופים ושישה משחקים ללא הפסד, כשהיא ממוקמת במקום השישי, שתי נקודות בלבד מהיריבה שבמקום החמישי.

ארסנל - ווטפורד (15:30)
מחזיקת הגביע אמנם רחוקה שמונה נקודות מהפסגה ונמצאת בתקופה פחות טובה עם שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, אך בגביע לפחות היא מציגה יכולת משכנעת אחרי שגברה 0:4 על האל בשמינית. התותחנים רוצים לזכות בגביע בפעם השלישית ברצף ולהפוך לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שעושה את זה.

מאמן ארסנל, ארסן ונגר, דחה את הטענות לזלזול מצד הקבוצות הגדולות בגביע: "תמיד לקחנו את מפעל הגביע ברצינות ואם תסתכלו על התוצאות שלנו בשנים האחרונות תראו שתמיד ניסינו לעשות את הטוב ביותר. הסיפור שהגביע לא נלקח ברצינות הוא לא נכון, כולם רוצים לעשות את הטוב ביותר בגביע".

ארסן ונגר (רויטרס)
ארסן ונגר (רויטרס)
 

הצרפתי, שיפגוש בעוד ארבעה ימים את ברצלונה בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, הזהיר את שחקניו משאננות: "אנחנו חייבים לנצח את המשחק ולהוכיח שאנחנו יכולים להראות עקביות. אני לא מאמין שיש שחקן בקבוצה שחושב כבר על המשחק מול ברצלונה, הם כולם מרוכזים בווטפורד".

מנגד האורחת, שנמצאת במקום ה-13 בליגה, נחשבת כאנדרדוג מובהק וגם היא בתקופה פחות טובה עם שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, בהם לא הצליחה גם למצוא את הרשת. "אנחנו שמחים מהרעיון שנשחק נגד ארסנל", אמר קיקה סאנצ'ס פלורס, "זה יהיה משחק קשה, אבל זה ניסיון טוב עבורנו לשחק במעמדים כאלה. 9,000 אוהדים ייתמכו בנו, ככה שתהיה לנו סיבה טובה להציג יכולה גבוהה".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */