שתף קטע נבחר

"שראפובה הוזהרה בנוגע לשימוש במלדוניום"

"הניו יורק טיימס" מדווח כי הטניסאית, שהודתה בשבוע האחרון כי נכשלה בבדיקת סמים, הוזהרה חמש פעמים בחודש שעבר שתפסיק ליטול את התרופה שהכילה את החומר הבעייתי. נדאל: "היא צריכה לשלם על זה, אלו החוקים"

"הניו יורק טיימס" מפרסם היום (ה') כי הטניסאית מריה שראפובה, שהודתה בשבוע האחרון כי נכשלה בבדיקת סמים, הוזהרה חמש פעמים בחודש שעבר כי עליה להפסיק ליטול את התרופה המכילה מלדוניום.

 

על פי הדיווח, האזהרות הגיעו מאיגוד הטניס העולמי (ITF). כמו כן, נשלחו לה שני מיילים על ידי התאחדות הטניס לנשים (WTA), והיא בחרה להתעלם מהם.

 

ידעה או לא ידעה? שראפובה (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
ידעה או לא ידעה? שראפובה(צילום: gettyimages)

 

בתוך כך, עדיין לא ברור מתי ייערך הדיון בעונשה של שראפובה, שזכתה בעבר בחמישה תארי גראנד סלאם. אגב, המדורגת 7 בעולם יכולה תיאורטית להתמודד עם השעיה של ארבע שנים, אבל הצוות המשפטי שלה הודיע שימצה את כל ההליכים כדי לצמצם את הנזק.

 

מי שעוד התבטא בעניין חומרים אסורים הוא הטניסאי הספרדי רפאל נדאל, שאמר: "אני נקי לחלוטין ומעולם לא הרגשתי פיתוי לעשות משהו לא חוקי. אני מאמין בספורט ובערכים של ספורט. אני משמש דוגמה לילדים וספורטאים צעירים ואם אעשה משהו כמו נטילת חומרים אסורים, אני ארמה את עצמי, לא את היריבים שלי.

 

"אני, למשל, יודע בדיוק איזה חומר יש בכל תרופה או תוסף מזון שאני לוקח. קשה לדמיין שמשהו כזה קרה, אבל אנשים טועים. אני רוצה להאמין שמריה טעתה, שהיא לא רצתה לעשות את מה שהיא עשתה. אבל ברור שזה מקרה של רשלנות והיא צריכה לשלם על זה, אלו החוקים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
מריה שראפובה
צילום: רויטרס
מומלצים