שתף קטע נבחר

לואיז: "אנחנו מוכנים לזכות בליגת האלופות"

אחרי הניצחון על צ'לסי, בלם פריז סן-ז'רמן מכוון גבוה: "היינו רגועים והבקענו ברגעי מפתח". אנחל די מריה: "קטפנו את הפירות אחרי עבודה במשך כל העונה". זלאטן: "אסור לנו לעצור עכשיו". הידינק: "נתנו לפ.ס.ז' יותר מדי כבוד בדקות הראשונות"

פריז סן ז'רמן העפילה הערב (ד') בפעם הרביעית ברציפות לרבע גמר ליגת האלופות לאחר שניצחה 1:2 בלונדון את צ'לסי (2:4 בסיכום שני המשחקים), אותה הקבוצה שניצחה במעמד שמינית הגמר גם בעונה שעברה.

 

כוכב המשחק, זלאטן איברהימוביץ' (שער ובישול) אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק טוב, היה עלינו הרבה לחץ. היו לנו הזדמנויות רבות. אסור לנו לעצור עכשיו, נמשיך לתת את הכל וננסה לנצח בכל המשחקים שלנו בחודשיים האחרונים של העונה".

 

פריז סן ז'רמן חוגגת (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
פריז סן ז'רמן חוגגת(צילום: gettyimages)

 

קשרה הארגנטינאי של פריז סן ז'רמן, אנחל די מריה: "אנחנו שמחים מאוד, קטפנו את הפירות מעבודה של עונה שלמה. הצגנו את הכישרון שלנו, שלטנו במשחק והתוצאה בהחלט משקפת".

 

הבלם דויד לואיז ששיחק בעבר בצ'לסי: "זה היה משחק קשה,

אבל לא שינינו את פילוסופיית המשחק שלנו. זה היה ניצחון קבוצתי. כולם יודעים כמה קשה לשחק בסטמפורד ברידג', היינו רגועים והבקענו ברגעי מפתח. נעשה הכל כדי לזכות במפעל, אנחנו מוכנים לכך".

 

בצד המאוכזב, מנג'ר צ'לסי, חוס הידינק אמר: "נתנו לפ.ס.ז' יותר מדי כבוד בעשר הדקות הראשונות. פ.ס.ז' קבוצה טובה, אבל ברגע שהעלינו את הרמה הגענו למצבים. בדקה ה-67 הכל השתנה כשדייגו קוסטה נפצע. ידענו שהוא לא כשיר לגמרי, אבל הוא היה נואש לשחק והבקיע שער נהדר. ראינו את ההבדל בין הסגלים, כשאנחנו נאלצנו להכניס שחקנים צעירים והם הכניסו את אדינסון קבאני. אני חייב להחמיא לקנדי ששיחק מצוין כמגן שמאלי. זו עונה קשה, יהיה לנו קשה לסיים במקום הרביעי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים