וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד המדינה שאשתו נרצחה ספד לה מהכלא: "לא אשקוט עד שאמצא מי רצח"

10.3.2016 / 1:01

שירות בתי הסוהר לא אישר לעד המדינה לצאת להלוויית אשתו שנורתה למוות בבאר שבע ביום שני, אך הוא נשא דברים דרך הטלפון הנייד שהחזיקה אמו. "אני אוהב אותך ומבקש שתסלח לי", אמר

צילום: שי מכלוף, עריכה: ניר חן

אשתו של עד המדינה שנורתה למוות בבאר שבע ביום שני נטמנה אתמול (רביעי) בבית העלמין בעיר. שב"ס לא אישר לבעלה, עד מדינה שנמצא בבית הכלא, לצאת להלוויה, אך הוא ספד לה דרך הטלפון הנייד שאמו החזיקה. "אני אוהב אותך ומבקש שתסלחי לי", אמר. "אני מצטער. לא תהיה עוד אישה אחרת אחרייך ואני לא אשקוט עד שאמצא את מי שעשה זאת".

האישה נרצחה לעיני שלושת ילדיה, כששהתה ברכבה בשדרות ירושלים בעיר. מחקירה ראשונית עולה כי אדם ירה בה בעת שיצאה מקניות באזור ונמלט מהמקום. היא נפצעה באורח קשה ופונתה לבית החולים סורוקה בעיר, שם נקבע מותה בתוך זמן קצר. המשטרה פתחה בחיפושים אחרי החשוד. לפי עדויות, נורו לעברה בין חמישה לשמונה כדורים.

בן הזוג שלה הוא עד מדינה שהעיד בעבר נגד ראש ארגון פשע ונמצא כיום מאחורי סורג ובריח בגין אלימות במשפחה. בעקבות עדותו, נידון העבריין הבכיר לשנים ארוכות בכלא. בני הזוג הועברו לארצות הברית וחזרו ארצה בשנים האחרונות. המקרה הועבר לטיפול שירותי הרווחה.

רצח האישה בבאר שבע, סטנד אפ של יניר יגנה ושיחה עם ניר צפריר. מערכת וואלה!
זירת הרצח בבאר שבע/מערכת וואלה!

בכתב האישום שהוגש נגד בעלה של הנרצחת לפני כמה חודשים בגין אלימות במשפחה, כפי שנחשף בוואלה! NEWS, משתקפת מסכת האיומים שלו כלפיה. "נוציא את הילדים מהבית, הם יהפכו ליתומים, אני ארצח אותך, אני אשחט אותך", איים עליה בעלה, שנמצא בימים אלו במעצר עד תום ההליכים.

על אף שנעצר בגין אלימות חוזרת ונשנית כלפי אשתו, מתואר בכתב האישום כיצד המשיך הבעל מהכלא לרדוף אחריה ולאיים כי ירצח אותה. באחת השיחות ביניהן ביקשה האישה שלא יתקשר אליה יותר ואף חסמה את מספרו. בקשתה עוררה את זעמו והוא המשיך במעשיו. בין היתר קרא לה "זונה שרמוטה" ואמר לה כי יפגע בבנם של עבריינים כדי שאלו יפגעו בה.

בשלב מסוים, חסמה האישה את הטלפון הנייד שלה, אולם זה לא ויתר: הוא התקשר לבנו וביקש לדבר עם זוגתו. "אני ארצח אותך, את אחותך, את בעלה", איים עליה. "יש לך עוד חמישה חודשים, עוד חמישה חודשים אני משתחרר, והילדים יישארו יתומים, אין לי מה להפסיד. לא נשאר לי כלום בחיים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בעלה בבית סוהר. איך הוא יכול לעשות את זה?", זעמה אמה של הנרצחת אתמול. "הוא גמר לי על החיים שלי. מה היא עשתה לו? למה לבת שלי? אין ביטחון בארץ שלנו. אני גרתי איתה ולא רציתי לעזוב אותה כי אני קשורה אליה. היא החיים שלי. לא יכולה בלעדיה".

(עדכון ראשון: 19:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully