שתף קטע נבחר

מכבי לגולדהאר: "להחתים השחקנים לפני שבת"

הצהובים לוחצים על הבעלים החדש שלא לחכות לאגודת מכבי לפני החתמתם של קומאץ' ופאביצ'ביץ'. עוד דורשים בצוות המקצועי - להחתים את דוד רביבו, שכבר סיכם עקרונית

במכבי תל אביב מודאגים כי לא יספיקו להתחזק בשחקנים המתאימים, לפני פתיחת ליגת העל בשבת הקרובה, זאת על אף שהמנג'ר אבי נמני כבר יודע בדיוק באילו עמדות ובאיזה שחקנים הוא מעוניין להתחזק. כידוע, בלילה שבין שבת לראשון נחת בישראל אנדריי קומאץ', שכבר סיכם את תנאיו במועדון ואמור היה להיות הזר הראשון שמצטרף לצהובים העונה.

 

הקשר הסלובני כבר ערך אתמול אימון אישי והערב (ב') הוא צפוי להתאמן יחד עם חבריו החדשים, אולם נכון לעכשיו הוא לא יכול לחתום על חוזהו במועדון באופן רשמי. זאת, כפי שפורסם ב-ynet בימים האחרונים, מאחר שהבעלים החדש של מכבי - מיטשל גולדהאר, לא מוכן להעביר כסף לחיזור ו/או להחליף את הערבויות של אלכס שניידר בבקרה התקציבית, עד שאגודת מכבי לא תחתום באופן רשמי על מכירת אחוזיה בקבוצה.


אוהדי מכבי ת"א ואנדריי קומאץ' (צילום: לי בוץ) 

 

בינתיים, הסחבת פוגעת ברצון של הצוות המקצועי להחתים בקבוצה את הבלם סאבו פאביצ'ביץ', אשר הסכמות כבר הושגו עם קבוצתו אנרג'י קוטובוס, כמו גם מול הבלם עצמו שהביע נכונות להגיע לישראל. כפי שפורסם ב-ynet בשבועות האחרונים, גם דוד רביבו עדיין נמצא על הכוונת של הצהובים, זאת על אף סיכומו בבית"ר ירושלים.

 

רביבו מוערך מאוד בקרית שלום והוא כבר סיכם עקרונית את תנאיו מול הקבוצה עוד בתחילת הפגרה. עם זאת, הקשיים שמערימה הנהלת אשדוד על העסקה, יחד עם הסרוב של גולדהאר להחתים שחקנים לפני שהקבוצה תעבור באופן רשמי לידיו, מונעים בינתיים את החתמתו.


דוד רביבו. מאוד מוערך בקרית שלום (צילום: אלי אלגרט)

 

במכבי מודאגים מהעובדה שכל הסחבת סביב התקציב והחיזוק בקיץ החולף, תפגע בפתיחת העונה של הקבוצה, ובמועדון מעוניינים להתחזק בשחקנים הרצויים עד למשחק פתיחתה עונה מול בני סכנין בשבת הקרובה בבלומפילד. במועדון מפעילים ביומיים האחרונים לחץ כבד על מיטשל גולדהאר, במטרה להחתים את קומאץ', שכבר מתאמן עם הקבוצה בישראל. עוד מבקשת ההנהלה מהבעלים החדש להחתים גם את פאביצ'ביץ' ורביבו בהקדם האפשרי.

 

"כל הסחבת של הקיץ האחרון פוגעת בהכנות של הקבוצה לליגה", אמר הבוקר גורם בקבוצה, "אם העניין מול אגודת מכבי יימשך עוד מספר ימים, יכול להיווצר מצב שנפתח את העונה עם זר אחד בלבד, דבר שלא צריך לקרות במועדון גדול כמו מכבי ת"א. כל העוסקים בדבר צריכים להבין שטובת הקבוצה היא מעל הכל, וכרגע זה לא נראה ככה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מיטשל גולדהאר
צילום: Fred Lum/The Globe and Mail
מומלצים