אחרי 30 שנה - ד"ר יצחק קדמן פורש

במכתב מרגש הודיע הבוקר (יום שני) ד"ר יצחק קדמן, היו"ר המיתולוגי של ה"מועצה לשלום הילד" על פרישתו • עו"ד ורד וידמן תחליף אותו בתפקידו

צילום: דודי ועקנין //

30 שנה לאחר שעמד בראש אחד הגופים החשובים ביותר, "המועצה לשלום הילד" הודיע הבוקר היו"ר האגדי ד"ר יצחק קדמן על פרישתו מן התפקיד במכתב.

צילום: זוהר קליגמן | צילום: זוהר קליגמן

"חברים, עמיתים, שותפים ומכרים. שלום רב, הגיעה עת פרידה. נהוג למנות שלושים שנה כ"שנות דור". שנות דור חלפו איפוא, מאז לקחתי על עצמי בשנת 1986 להקים ולייסד גוף חדש שנקרא "המועצה הלאומית לשלום הילד". ומאז, שלושים שנה של עשייה אין סופית למענם ובשמם של הילדים בישראל. תקצר היריעה לסכם במכתב פרידה קצר זה, את כל העשייה וההישגים למען הילדים וממילא "אוי לו לנחתום שמעיד על עיסתו".

ד"ר קדמן ממשיך וכותב על הישגי המועצה: "מאות אלפי ילדים מכל שכבות האוכלוסיה ורבדיה, נעזרו על ידי המועצה באופן ישיר, במהלך שלושים השנה האחרונות, בפעילות ניידת זכויות הילד, בפעילות נציב קבילות ילדים, בתכנית הליווי לילדים נפגעי עבירה ועוד. ומיליוני ילדים נעזרו באופן עקיף (וזו איננה הגזמה) כתוצאה מחקיקה ענפה, משינויים בתפישה ובמודעות, מרפורמות ושינוי עמדות כלפי ילדים וזכויותיהם, ועוד ועוד. "

המשיכו לשמור על העולם של הילד, תוך נתינה ועשיה שיבטיחו לילדים עולם טוב יותר, הווה טוב יותר ועתיד טוב יותר."

את ד"ר קדמן תחליף 

עו"ד ורד וינדמן שתיכנס בתוך זמן קצר לתפקיד המנכ"לית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר