סערת העופות

הרבי מדושינסקי: מותר לאכול עופות בכשרות 'העדה'

הרבי מדושינסקי יצא נגד תוקפי הכשרות של העדה החרדית ואמר כי "הבד"צ פסקו שאין שינוי בכשרות והכל למהדרין". במקביל, הרב ברנדסדופר מקים מערך שחיטה מתחרה לעדה החרדית על פי פסקי אביו (לחדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

סערת העופות: במהלך דברי התורה בטיש סעודה שלישית, התייחס האדמו"ר מדושינסקי לפרשת כשרות העופות של בד"צ העדה החרדית שמסעירה את הסומכים על ההכשר הידוע ואמר: "הבד"צ פסקו שאין שינוי בכשרות והכל למהדרין, אין שום חשש".

"לא רציתי לדבר בנושא, רק בגלל כבוד העדה אני אזכיר כמה מילים. אין שום בעיה בעופות בפרט אחרי שבית דין ישבו ודנו על כשרות העופות".

"בגלל שכשרות העדה החרדית הכי מהודרת, אז יש אנשים שמנסים להוציא לעז ולנסות לשבור את הכשרות של העדה החרדית, העדה החרדית היה הכשר הכי טוב ונשאר הכי טוב ואנו סומכים על מערכת הכשרות של העדה החרדית שזה תחת מרן הגאב"ד ובית דינו" הוסיף.

בכך, סומך האדמו"ר, שחסידותו נמנית על חוגי העדה החרדית, את ידיו על החלטת הבד"צ לפיה הכל נעשה כראוי וכדין ועל כן ניתן לאכול מהעופות שנשחטו בשבועות האחרונים ע"י כשרות העדה החרדית.

במקביל, יצר הגאון רבי משה ברנסדרופר שיצא חוצץ בשבוע שעבר כנגד שחיטת העופות של העדה החרדית שיתוף פעולה עם מומחה הכשרות הגאון רבי דב לנדו מחסידות גור, במטרה לשחוט על פי פסקי ההלכה של אביו הגאון רבי מאיר ברנדסורפר זצ"ל ללא השינוי שהונהג לאחרונה בכשרות העדה החרדית ושלשיטת רבנים שונים פוגע בכשרות העופות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר