חייל צה"ל נפצע קל הבוקר (שישי) בפיגוע דריסה בצומת הגוש, סמוך לכניסה למגדל עוז. המחבלת הדורסת נורתה למוות על ידי כוחות הביטחון. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי לפצוע וכוחות ביטחון רבים שהוזעקו לזירה החלו בחקירת הנסיבות. 

לעדכונים נוספים ולשליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי המחבלת פגעה עם רכבה בקבוצת חיילים ופצעה אחד מהם קל. בחיפוש ברכבה של המפגעת נמצא גם סכין. פרמדיקים של מד"א פינו את החייל, בן 20, לבית החולים שערי צדק בירושלים כשהוא סובל מפציעה בגפיים.

המחבלת שדרסה - וחוסלה
המחבלת שדרסה - וחוסלה | צילום:

על פי דיווחים פלסטינים, המחבלת שביצע את הפיגוע וחוסלה היא אמאני סבאתין, אם לחמישה בת 34 מהכפר חוסאן ממערב לבית לחם.

הסכין שנמצאה ברכבה של המחבלת
הסכין שנמצאה ברכבה של המחבלת | צילום:



"ראינו צעיר כבן 20 בהכרה מלאה שסבל מחבלה ברגל", סיפרו חובש בכיר במד"א אליהו בדיל וחובש רפואת חרום במד"א שמואל דניאל. "כוח רפואה של צה"ל שהיה במקום הגיש לו סיוע ראשוני, העלנו אותו לאמבולנס ופינינו אותו תוך המשך טיפול לבית החולים כשהוא במצב קל ויציב".

אתמול נפצע קל שוטר בפיגוע דקירה בכפר עוג'ה שבבקעת הירדן. השוטר, שכיוון את התנועה לאחר שעץ קרס על הכביש, נדקר על ידי מחבלת שעברה במקום. השוטר נפצע קל והמחבלת נעצרה במקום ללא שימוש בירי.חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום האירוע העניקו טיפול רפואי ראשוני לשוטר, כבן 43, ופינו אותו לבית החולים כשהוא סובל מפצע דקירה בפלג גופו העליון. הדוקרת היא נערה בת 14, תושבת יריחו.

בהכנת הידיעה השתתף ירון שניידר