שתף קטע נבחר

איטליה: 0:2 ליובנטוס על אינטר

מחזור 27: בדרבי ד'איטליה, האלופה התאוששה אחרי התיקו 0:0 במחזור הקודם והעלתה את הפער בצמרת ל-4 נק'. בונוצ'י (47) ומוראטה (83, פ') כבשו לגברת הזקנה. 0:2 לאודינזה על ורונה, גם סמפדוריה עם 0:2 פרוזינונה

המחזור ה-27 בליגה האיטלקית נמשך היום (א') עם כמה קרבות תחתית. ועם משחק גדול אחד, לפחות היסטורית. אחרי ה-2:2 באמצע השבוע מול באיירן מינכן והתיקו 0:0 בליגה, שקטע רצף של 15 ניצחונות רצופים, יובנטוס אירחה את אינטר לדרבי ד'איטליה. לשמחתה של הביאנקונרי, מהאורחים נותר רק השם והם לא עשו בעיות מיוחדות לאלופה שניצחה 0:2.

 

לטבלת הליגה האיטלקית

 

אחרי מחצית מאופסת, טעות מזעזעת של דנילו ד'אמברוסיו סידרה ללאונרדו בונוצ'י (47) שער קל מיד עם פתיחת החצי השני. אלברו מוראטה הכפיל וקבע את תוצאת הסיום עם פנדל מוצלח (83). הניצחון הזה מגדיל את הפער בצמרת מנאפולי ל-4 נקודות, לפחות עד משחקם של הפרטנופי מול פיורנטינה מחר.

  

מתחילים את הספירה מחדש. יובה חוגגת (צילום: גטי אימגס) (צילום: גטי אימגס)
מתחילים את הספירה מחדש. יובה חוגגת(צילום: גטי אימגס)

 

באדו חוגג. ניצחון חשוב לאודינזה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
באדו חוגג. ניצחון חשוב לאודינזה(צילום: EPA)

 

אחת מהקבוצות שניצלו היטב את המחזור הזה הייתה אודינזה, שקטעה תקופה שחורה מבחינתה, של שמונה משחקים ללא ניצחון, עם 0:2 ביתי על ורונה. שערים של באדו הגנאי (31') וסיריל טראו (56') נתנו לשחורים-לבנים שלוש נקודות יקרות. סמפדוריה נהנתה גם היא מ-0:2 ביתי, על חשבונה של פרוזינונה הקטנה. פרננדו (43') ופאביו קוואליארלה (69') כבשו למנצחת.

 

במשחקים נוספים: פאלרמו - בולוניה 0:0, קייבו - גנואה 0:1, קראפי - אטאלנטה 1:1.


פורסם לראשונה 28/02/2016 17:55

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים