שתף קטע נבחר

כדוריד: ניצחון עשירי ברציפות למכבי ת"א

מחזור 18: הצהובים גברו לאחר מותחן 33:34 על הפועל ראשל"צ והנחילו לעידן מימון הפסד בכורה כמאמן. מכבי ראשל"צ ניצחה את א.ס רמה"ש, אס"א ת"א התאוששה

מזל של אלופים? מכבי תל אביב רשמה אחר הצהריים (ו') צעד חשוב נוסף אל עבר הבטחת המקום הראשון בטבלה בתום העונה הסדירה. קבוצתו של נלה מאטיץ' גברה על הפועל ראשון לציון 33:34 משער ניצחון של דן נתן, וארבעה מחזורים לסיום היא מוליכה בפער של שלוש נקודות על מכבי ראשון לציון, השנייה בטבלה.

 

היה זה ניצחון ליגה עשירי ברציפות לצהובים שנהנו מ-12 שערים של חן פומרנץ. נובאק בוסקוביץ' הוסיף 6, גיל פורמנץ ונתן 5 כ"א, עומר דבדה ו-ולדי קופמן 3 כ"א.

 

ניצחון עשירי ברציפות. פומרנץ עוצר את סמולר (צילום: איגוד הכדוריד) (צילום: איגוד הכדוריד)
ניצחון עשירי ברציפות. פומרנץ עוצר את סמולר(צילום: איגוד הכדוריד)

 

עבור עידן מימון ששיחק ללא פיליפ מריאן הפצוע, היה זה הפסד ראשון כמאמן-שחקן בהפועל ראשל"צ אחרי חמישה ניצחונות רצופים. עוז חממי הוביל את האדומים עם 7 שערים, אבישי סמולר הוסיף 6, טל הרשקוביץ' ויובציה מלאדנובסקי 5 כ"א, יובל גררה 3, עופר לוזון, שי נתן ושי הרשקוביץ' 2 כ"א, עידן מימון 1.

 

"עשינו צעד חשוב מאוד כדי לסיים במקום הראשון. זה ניצחון שהוא בעיקר חשוב לנו מנטלית. סימנו 'וי', אבל עדיין לא הגענו לפלייאוף, כך שיש עוד דרך לעשות ולהתעלות", סיכם דן נתן.

 

עידן מימון אמר: "שונאים להפסיד, וזה עוד יותר אכזרי בשער אחד. מכבי ת"א ירקו היום דם כדי לנצח אותנו, אבל גם ההפסד הזה היה צריך להגיע מתישהו. יוביצה נתן לנו דברים חשובים היום, בטח עם החיסרון של פיליפ מריאן. מקווה שיהיה לנו את שניהם בריאים להמשך".

 

הקבוצה שלו נעצרה אחרי 5 ניצחונות רצופים. מימון (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
הקבוצה שלו נעצרה אחרי 5 ניצחונות רצופים. מימון(צילום: עוז מועלם)

 

היריבה העירונית של האדומים, מכבי ראשל"צ, תסיים את העונה ככל הנראה במקום השני אחרי ניצחון חוץ חשוב 35:37 על א.ס רמה"ש שבעקבות ההפסד ירדה למקום הרביעי. החבורה של גלעד מאור פתחה פער של חמש נקודות מהמקום השלישי (הפועל אשדוד), ורק תסריט הזוי יגרום לה לה שלא לסיים במקום השני.

 

שאר תוצאות המחזור: הפועל ר"ג - מ.כ חולון 26:29, הפועל אשדוד - מכבי קריית מוצקין 20:35, א.כ נס ציונה - בני הרצליה 24:22, הפועל פ"ת - אס"א ת"א 27:19.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
גיל פומרנץ
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
מומלצים