וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 שנות מאסר למנהל להקת "פרחי באר שבע" בגין מעשים מגונים בקטינים

16.2.2016 / 12:20

משה זאדה הורשע במעשים מגונים בילדים ובנערים, רובם חברי הלהקה, תוך איום שיפרסם את מעשיהם. בין היתר גרם להם לצלם את עצמם מבצעים פעולות מיניות ואילץ את אחד הילדים לבצע בו מין אוראלי

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

(זאדה בבית המשפט במהלך הגשת כתב האישום נגדו, אוגוסט האחרון)

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (שלישי) 11 שנות מאסר על משה זאדה, מנהל להקת "פרחי באר שבע", בגין ביצוע עבירות מין בקטינים. לפי כתב האישום, זאדה תקף מינית 13 ילדים ונערים, רובם חברי הלהקה, תוך איומים כי יפרסם את מעשיהם. עם זאת, במסגרת הסדר טיעון, הוא הודה והורשע בעבירות מין בשמונה קטינים.

על פי האישום, זאדה גרם לילדים לצלם את איברי המין שלהם, ולתעד את עצמם בווידאו בזמן שהם מבצעים בעצמם מעשים מגונים - ולשלוח אליו. באחד המקרים, ביקש זאדה מאחד הילדים לבצע בו מין אוראלי ודרש ממנו שלא לספר על המעשה לחבריו.

במקרה אחר, כך על פי כתב האישום, הציע זאדה לקטין אחר להגיע לביתו תמורת 400 שקלים. כשהקטין הגיע, הוא ביקש ממנו להוריד את בגדיו. בתחילה הקטין סירב, אך לאחר שמנהל הלהקה איים עליו, הסכים וביצע בו מין אוראלי מחשש שיפגע בו.

עוד כתבות בנושא:
האב תקף את מנהל הלהקה המואשם בעבירות מין: "אני השטן שלך"
"הרס את הילדים": ההורים זועמים על מנהל הלהקה מבאר שבע
מנהל להקת נוער בבאר שבע חשוד במעשי סדום בחברי הלהקה: "מזעזע"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"תוריד את הכיפה". משה זאדה/מערכת וואלה, צילום מסך

"מדובר בקטינים בגילאים 16-12 ובבני משפחותיהם שבטחו בנאשם. הורים שהפקידו בידיו של הנאשם את ילדיהם, וזה פגע בהם וניצל אותם מינית במשך תקופה ארוכה", נמסר מפרקליטות בתגובה לגזר הדין. "הנאשם הופקד על שמירתם של הקטינים וביצע את מעשיו החמורים בעיקר בביתו, לשם הם הגיעו כדי לממש את רצונם ולעשות חיל בתחום המחול והשירה".

עוד נמסר מהפרקליטות כי "במסגרת הסדר הטיעון, שנערך בהסכמת המתלוננים וכדי למנוע מהם פגיעה נוספת בעדותם בבית המשפט, הודה הנאשם והורשע בביצוע עבירות מין בשמונה קטינים, והצדדים עתרו במשותף כדי להשית על הנאשם עונש ראוי ומרתיע של 11 שנות מאסר, אשר משקף את חומרת המעשים, ריבוי המתלוננים ואת הנזקים המשמעותיים שנגרמו לגופם ולנפשם של הקטינים".

עורכי הדין ירון דוד ואלדן דנינו, סנגוריו של זאדה, מסרו בתגובה: "כתב האישום המקורי כלל 13 אישומים בעוד שבהסדר הטיעון שהושג על ידנו נותרו שמונה אישומים בלבד. כחמישה אישומים נמחקו ואחרים עודנו במהותם לאחר מאמצי ההגנה. העונש של 11 שנות מאסר מהווה עונש הולם אך קל בהרבה משהיה ניתן להטיל על מרשינו, לו הקטינים היו נאלצים להעיד. אנו מברכים על הסדר הטיעון שאישר בית המשפט וסיום הפרשה בנזק המינורי ביותר לכלל הנפשות הפועלות בנסיבות העניין".

באוגוסט האחרון, בעת הגשת כתב האישום לבית משפט השלום בעיר, התפתח עימות בין אחד מהורי הילדים לזאדה. "אני אראה לך מה זה, אני מדבר אליך בעדינות עכשיו", אמר אחד ההורים לנאשם. "אני כולי רותח עליך. אני מחכה לך בקוצר רוח והבטחתי פה לא לדבר, אבל אני לא אשכח אותך. אני השטן שלך. אני אראה לך מה זה לשמור על ילד. חתיכת חרא, תוריד את הכיפה. אמרתי לך לשמור על הילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully