שתף קטע נבחר

דראפיץ': "המחויבות שלנו כמו של לסטר"

מאמן בית"ר ירושלים חגג את ה-0:3 על מכבי חיפה: "עכשיו צריך המשכיות". מחמאות לשכטר: "הדבר הכי טוב שקרה לקבוצה". כעס על עטר, שלטענת גורמים במועדון קילל את איינבינדר. קטין בן 17 נעצר בעקבות זריקת אבוקה, בכליו נמצא סכין מוסתר והוא הורחק מהמגרשים עד סוף העונה. צפו שוב בתקציר המשחק

"מה שראינו במושבה זו בית"ר ירושלים שאנחנו רוצים לראות. הדבר הטוב ביותר שקרה לנו זה שידענו לנטרל את הרעשים מסביב. השחקנים שלי הביאו מחויבות ולחימה. המחויבות היא לא כמו ברצלונה או ריאל מדריד, אבל כן כזו שדומה ללסטר או אתלטיקו מדריד".

 

 

על ההשוואה המעניינת הזו חתום מאמן בית"ר ירושלים, סלובודן דראפיץ', שחגג את ה-0:3 המרשים על מכבי חיפה במושבה. "עכשיו צריך המשכיות. לדאוג לשחק ערב שלם כמו ששיחקנו במחצית השנייה", המשיך דראפיץ'.

 

על החגיגה שלו בסיום לצד השחקנים על כר הדשא, אמר: "ביקשו ממני לשבת, אז ישבתי. זה הלך טוב נגד הפועל רעננה. צריך לתת כבוד לקהל שלנו. הם באים בכמויות, מעודדים כל המשחק ולא רואים דברים כאלה בארץ. הלוואי ויהיה עוד הרבה משחקים שנשב על הדשא".

 

למירב המחמאות זכה, כצפוי, החלוץ איתי שכטר, שכבש את שערו השני תוך שבוע. על כך אמרו בבבית"ר: "הדבר הכי טוב שקרה למועדון העונה זה ששכטר בא אלינו. הדבר הכי טוב שקרה לשכטר זה שהוא הגיע לבית"ר". שכטר ייעדר מהמשחק הקרוב מול הפועל עכו עקב צבירת צהובים ומי שאמור להחליפו הוא דובב דגבאי, שגם אתמול התאכזב כשלא שיחק.

 

שוב חגג על כר הדשא. דראפיץ': "ביקשו ממני לשבת, אז ישבתי" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
שוב חגג על כר הדשא. דראפיץ': "ביקשו ממני לשבת, אז ישבתי"(צילום: עוז מועלם)

 

בבית"ר ירושלים טענו כי אלירן עטר התנהג בצורה מבישה וקילל את דן איינבינדר. השחקן עצמו התייחס לכך: "במשחק כדורגל יש הרבה אמוציות. כשקבוצה מפסידה שחקנים יותר עצבניים . מבחינתי אנחנו מודל לחיקוי וצריך לשמור על התנהגות נאותה. אם עשיתי משהו לא בסדר אני מתנצל אבל לא עשיתי משהו חריג וזה לא האופי שלי".

 

איינבינדר הוסיף: "אנחנו כבר תקופה ארוכה במקום השלישי ולא רק שומרים עליו אלא מגדילים את הפער. יחד עם זאת אנחנו חייבים להתרכז רק במשחק הבא ולשמור על זה. אני אותו דן שגדל פה רק עם יותר ניסיון ורזומה מאחוריי. אני מחובר לקהל ולמועדון וזה נותן לי כח. הגיבוי מהצוות המקצועי והביטחון תורמים לי המון והכול מתחבר ליכולת של הקבוצה".

 

עוד ועוד מחמאות. שכטר (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
עוד ועוד מחמאות. שכטר(צילום: עוז מועלם)

 

איינבינדר, שחגג יום הולדת 27, היה נרגש: "איך חוגגים יום הולדת? אחרי המשחק כנראה ישנים, מחר נראה מה נעשה. אי אפשר להרגיש יותר טוב מזה. גם עזרתי לקבוצה לנצח, גם הבקעתי, גם הגדלנו את הפער מקבוצה שמתמודדת מולנו. זה אושר גדול".

 

בית"ר ירושלים צפויה לעמוד לדין לאחר שאוהדיה הדליקו 5 אבוקות ביציעי המושבה. שחקני הקבוצה הגיעו היום ליום פינוק בחמי יואב, בעקבות הניצחון הגדול.

 

השחקנים מתפנקים בחמי יואב (צילום: יח"צ) (צילום: יח
השחקנים מתפנקים בחמי יואב(צילום: יח"צ)

 

אמש נעצר קטין (כבן 17 תושב מרכז הארץ) אוהד בית"ר ירושלים בחשד להדלקת אבוקה ביציע, עם מעצרו בחיפוש שנערך בכליו נמצאה להב מתקפלת בתוך כרטיס אשראי. בתום דיון שנערך היום בבית משפט השלום בפ"ת הוא שוחרר למעצר בית והרחקה מהמגרשים עד סוף עונת הכדורגל.

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
סלובודאן דראפיץ'
צילום: אורן אהרוני
מומלצים