שתף קטע נבחר

תלונות: המטענים בסופר-פארם לא תמיד עובדים

הרשת מציעה מטענים להטענת הטלפון הסלולרי בעגלות, כדי להשאיר את הצרכנים יותר זמן בסניפים. לקוחות נלהבים מ-16 ערים בארץ, שביקשו להטעין את הנייד שלהם כך, גילו שבחלק מהסניפים זה לא עובד. סופר-פארם: "לא בכל הסניפים המטענים עובדים בצורה מושלמת ואנחנו פועלים כל העת לשפרם"

רשת סופר-פארם מציעה ללקוחותיה להטעין את הסלולרי בעגלות הקנייה בסניף, אך מסתבר שזה לא תמיד עובד. לקוחות ברחבי הארץ מתלוננים שנתקלו במטענים תקולים, או לא מוטענים והשירות שהרשת מציעה כבר שנתיים והחלה לפרסם באינטרנט לאחרונה - פשוט לא תמיד זמין.

 

 

לקוחה של סופר-פארם סיפרה ל-ynet שהגיעה לסניף לונדון מיניסטור בת"א וגילתה שהמטען בעגלה לא עובד. נראה היה שהתקלה גורפת, בכל העגלות בסניף. היא חשבה שזה מקרי ואז גילתה בעיה דומה בסניף באילת. גם אנחנו גילינו שהמטעים לא עובדים שם. עובד באחד הסניפים אמר ל-ynet שהעובדים צריכים להטעין את העגלות ואין להם זמן לזה.

 

בלונדון מיניסטור בת"א, המטענים לא עבדו לנו. לעומת זאת, בסניף "חונים קונים" בראשל"צ המטען דווקא עבד יפה (צילום: עידו ארז) (צילום: עידו ארז)
בלונדון מיניסטור בת"א, המטענים לא עבדו לנו. לעומת זאת, בסניף "חונים קונים" בראשל"צ המטען דווקא עבד יפה(צילום: עידו ארז)

 

שבורים, תלושים ולא עובדים

לעומת זאת, בסניף "חונים קונים" בראשל"צ המטענים עובדים יפה. נכנסנו לעמוד הפייסבוק של סופר-פארם וגילינו מתלוננים מכל רחבי הארץ שטוענים שהגיעו לסניפים מסוימים ולא הצליחו להטעין את הסלולרי.

 

חלק מהמתלוננים נלהבים מהשירות שסופר-פארם מציעה בחינם, אבל תוהים: למה לפרסם משהו שלא (תמיד) עובד? סופר-פארם הרי מציעה את השירות כחווייה ללקוח וכן כדי לגרום לו להסתובב יותר זמן בסניף וכן ליטול עגלה במטרה לפתותו לקנות יותר מוצרים. חלק מהלקוחות מספרים שרצו להטעין את הסלולרי כדי למצוא את קופוני ההנחה באפליקציה של סופר-פארם וכשלא הצליחו - לא קנו בסניף.

 

קרן שלטענתה מבלה המון בסופר-פארם, כתבה בעמוד שמעולם לא נתקלה במטען תקין בעגלה.

 

ג'ניה כתבה: "איזה מטענים איזה נעליים. הם כולם שבורים, תלושים ולא עובדים. רק חוטים יוצאים מהעגלות".

 

 (צילום מסך מתוך פייסבוק) (צילום מסך מתוך פייסבוק)
(צילום מסך מתוך פייסבוק)

 (צילום מסך מתוך פייסבוק) (צילום מסך מתוך פייסבוק)
(צילום מסך מתוך פייסבוק)

 

תלונות מ-16 ערים לפחות

המתלוננים בפייסבוק התלוננו על סניפים באשקלון, קריית חיים, ב"ש, ראשל"צ, טבריה, עפולה, בית שמש, פרדס חנה, מעלות, מודיעין, בת ים, שדרות, חולון, נתניה והקיריון.

 

גם אם נניח שמדובר במיעוט מ-220 חנויותיה הסניפים של הרשת, עדיין מדובר בנתח מכובד בסניפים. לקוחות מגיעים לסניף בעקבות הפרסום במטרה להטעין את הסלולרי ונוחלים אכזבה כשהם גלים שהפרסום לא נכון כי המטען לא עובד.

 

אליס מאילת כתבה: "אצלנו זה לא עבד אפילו פעם אחת..או שבאמת מישהו יעשה עם זה משהו, או שפשוט תורידו את זה מהעגלות ותחסכו לכם סתם כאב ראש ואי נעימות".

 

אילנה טענה: "ניסיתי בסניף סופר-פארם בקניון גירון באשקלון. חלק (מהעגלות) היו לא תקינות וחלק פשוט לא טעונות. לטיפולכם".

 

אנה כתבה שהיתה מספר פעמים בסניף נחל עשן בבאר שבע. "הייתי צריכה טעינה כי לא הייתה לי סוללה, כדי להיכנס לאפליקציה ולממש קופונים. העגלות לא הוטענו וחבל!!!"

 

אלכסנדר הוסיף: "בראשון מזרח זה סתם מורכב על חלק מהעגלות. בפועל לא עובד. וכך ברוב הסניפים...".

 

אילנה סיפרה על סניף בית שמש: "העגלות עם הטעינה בטוח לא עובדות בסניף ביג בית שמש. היה צריך לבדוק את כולן. בכל עגלה משהו דפוק אחר. בקיצור אי אפשר להטעין! קודם טפלו בזה ואז תפרסמו שלא תצאו פיתות"

 

רפאל מהצפון כתב: " הדבר הזה בכלל לא עובד. ניסתי בסניף של טבריה ליד התחנה המרכזית. בכל העגלות, זה סתם חיבור שיוצא מהעגלה..".

 

יפית: "גם בסניף מעלות לא עובד". אינה הוסיפה: "...כולם מקולקלים במודיעין, גם בקניון גם שימשוני וגם בישפר". אלינור התלוננה: "גם בנתניה ברוב הסניפים העגלות לא הוטענו או שזה פשוט לא תקין". יעל התלוננה על סניף בת ים מצבע, אסף התלונן על הסניף בדיזנגוף סנטר, יפה התלוננה על עפולה: "גם בסופר פארם בעפולה ישנן עגלות עם כבלים לטעינה, אבל העגלה לא טעונה" ועופרה כתבה: "בשדרות זה עבד רק בהתחלה. כנראה אנשים הרסו".

 

"רעיון מצויין ומושלם", הביצוע - פחות

גם לקוחות שהביעו הערכה והתפעלות מהרעיון לא משבחים את הביצוע יעל כתבה: "בעיקרון הרעיון מדהים!! בסופר-פארם בקרית חיים המטען די עלוב. המגעים היו חלשים. טעון שיפור. הרעיון פשוט מושלם".

 

רחלי כתבה: " רעיון מצויין, אבל בסופר-פארם בפרדס חנה רחוב הדקלים רציתי לממש קופונים וניסיתי להטעין אבל זה לא עבד. אמרו לי שלא הטעינו את העגלות".

 

אנה כתבה: "ב(סניף) ביג צ'ק פוסט, רוב המטענים של העגלות לא עובדות. שימו לב סניף חדש לגמרי. אגב בלי שום קשר הצוות מצויין".

 

מסופר-פארם נמסר בתגובה: "סופר-פארם רואה עצמה כרשת המובילה בחוויית קנייה ולכן השיקה לפני כשנתיים את השירות המאפשר ללקוחות להטעין טלפונים סלולרים בעגלות בחנויות כהטבה וללא תשלום. לאחר פיילוט מוצלח ומקצה שיפורים, הורחב השירות לכל 220 הסניפים וכן עלה קמפיין אינטרנט המיידע את הלקוחות שהם יכולים להטעין את מכשירם בחינם בסופר-פארם.

 

"לצערנו, לא בכל הסניפים המטענים עובדים בצורה מושלמת ואנחנו פועלים כל העת לשפרם. יחד עם זאת, לשירות הלקוחות הגיעו פניות בודדות בלבד מתוך 4.5 מיליון לקוחות המבקרים את הרשת מידי חודש, לרבות התגובות בעמוד הפייסבוק לקמפיין ואנו מתייחסות לכל תלונה ובודקים אותה לעומק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים