שתף קטע נבחר

צפו: 1:3 למכבי ת"א על מכבי נתניה

החבורה של קורצקי הלחיצה וכבשה (בנבנישתי, 49), אבל בן בסט (14), זהבי (61) ובן חיים (84) הכריעו וצימקו את הפער מהמוליכה ב"ש לחמש נקודות. בוס: "מודאג מהיכולת, זה לא יספיק לאליפות", קורצקי: "אין זמן לבכות"

כמו במרבית משחקיה האחרונים, למכבי תל אביב לא הלך קל הערב (א'). גם מול האחרונה מכבי נתניה הקבוצה של פיטר בוס לא ליקקה דבש, ובכל זאת - למרות הלחץ הרב שנגרם מפער שמונה הנקודות מב"ש - היא עמדה במשימה. האלופה גברה 1:3 על הקבוצה של מנחם קורצקי, וצימקה את הפער מהפסגה לחמש נקודות.

 

לטבלת ליגת-העל

 


 

החבורה של בוס פתחה טוב את המשחק, ועלתה ליתרון אחרי פחות מרבע שעה כשחאריס מדוניאנין בישל לעדן בן בסט את ה-0:1. התוצאה נשמרה עד לסיום המחצית, אבל התל-אביבים נחלשו ונתנו לנתניה לצאת קדימה יותר ויותר.

 

זהבי ובן חיים חוגגים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
זהבי ובן חיים חוגגים(צילום: אורן אהרוני)

נכנס ועשה את השינוי. טל בן חיים חוגג (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
נכנס ועשה את השינוי. טל בן חיים חוגג(צילום: אורן אהרוני)

 

במחצית השנייה זה השתלם כשסער בנבנישתי נגח פנימה כדור גובה של מילאן סמיליאניץ'. נתניה המשיכה לצאת קדימה בחיפוש אחר מהפך, אבל הדיפה איומה ונוראה של ברק לוי בדקה ה-61 איפשרה לערן זהבי להשיב למכבי את היתרון. טל בן חיים, שפתח על הספסל ונראה מצוין מהשניה הראשונה, כבש את השלישי בדקה ה-84 וסגר את הסיפור.

 

עשו את העבודה. שחקני מכבי ת"א חוגגים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
עשו את העבודה. שחקני מכבי ת"א חוגגים(צילום: אורן אהרוני)

בוס: "זה לא יספיק לאליפות", קורצקי: "אין זמן לבכות"

למרות הניצחון, פיטר בוס לא נשמע מרוצה בסיום: "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ואני שמח שניצחנו היום. אני מודאג מהיכולת, היא לא תספיק לאליפות. את המחצית השנייה פתחנו בצורה נוראית ואני מצפה מהשחקנים לשחק טוב במשך 90 דקות".

 

"לא מרוצה מהיכולת". פיטר בוס (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"לא מרוצה מהיכולת". פיטר בוס(צילום: עוז מועלם)

 

"אנחנו באים עם אמונה לכל משחק", אמר מנחם קורצקי. "לצערי פתחנו לא טוב, אבל בהמשך השתפרנו ורואים שיפור גם אצל השחקנים. במחצית השנייה לחצנו את מכבי ת"א והשגנו מומנטום חיובי כשהשגנו את השוויון, לקחנו סיכון כשהמשכנו לתקוף במטרה להבקיע את השני וחבל שהפסדנו, אבל אין לנו זמן לבכות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שחקני מכבי ת"א חוגגים
צילום: אורן אהרוני
מומלצים