צפו בתמונות: בויז'ניץ החלו בהרחבת בית המדרש

בחסידות ויז'ניץ החלו בצעדים המעשיים להקמת מרכז החסידות החדש בבני ברק. אל בית המדרש של החסידות הגיעו דחפורים וטרקטורים והחלו בהריסת המקום. כך יבנה המתחם החדש (חסדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

בחסידות ויז'ניץ החלו בהרחבת בית המדרש של החסידות. אל מתחם החסידות הישן בבני ברק הגיעו דחפורים וטרקטורים והחלו בהרס המקום לקראת בניית המרכז החדש.

בחסידות מקימים את המרכז העולמי של ויז'ניץ בבני ברק, אשר יתבסס על היכל בית המדרש הקיים לצד המבנים שעל ידו ביניהם בית חיימוביץ, הווילה, וההיכל הישן של הטישים הנהרסים בימים אלו, כשעל פי התוכנית עד השלמת הבנייה ישולש שטח בית המדרש.

יצויין כי בשנים האחרונות צר בית המדרש שנבנה לפני 30 שנה מלהכיל את ההמונים, בעיקר בחגים בימי ראש השנה וביום כיפור ובחסידות חיפשו פתרונות על מנת להרחיב את בית המדרש הקיים.

לפני מספר שנים הקימו אוהל ענק ברחוב עזרא בבני ברק, על מנת להכיל את ההמונים, ובשנים האחרונות הרחיבו את היכל בית הכנסת אולם עדיין המקום היה קטן מכדי להכיל את האלפים.

על פי התוכנית יהרסו המבנים מסביב בשלבים כך שתוך תקופת זמן יוכלו לחבר את המבנה החדש שיוקם אל היכל בית המדרש ומצד שני יוכלו להקטינו ולהגדילו לפי הצורך זאת ע״י פתרונות אדריכלים מורכבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר